Yang DiSaYAngi

Jumaat, 21 Mei 2010

ADAM ZAFRAN YANG LUCU (ADAM NIGINA)


arini...adam (sepupu syawal) buat lawak antarabangsa tau...huuuhuhu...tengahari ni balik rumah nak jaga syawal n adam coz mak g settle hal kat luar...nak di jadikan cerita arini adam dah mula nak melompat-lompat...entah aper yang dier suke tah...suker dier lak arini..padahal mama dier dah nak g keje dah...dier boleh merangkak laju macam x da aper kat depan, sampai di depan rak tv..dier menonong laju sampai terlanggar rak tv kat kepala...dier macam x nampak je ada benda kat depan..nak laju je...kononnyer nak menangis...tapi hasrat x kesampaian , bile mak n ibu syawal ni ketawa besar sampai kuar air mata terus x jadi menangis...adam heran tengok mak n ibu syawal ketawa kan dier...huhuu...dah la 2 melompat macam gaya kuda je tau...huhuhuhu...adam...adam...mak ndak geli hati ngan adam tau...yang penting syawal n adam sama kedengki anatar 1 sama lain...mmmmm...semua nak dapatkan perhatian mak tok dorang...

2 ulasan:

nigina berkata...

aaa.. aku dah nampak gaya kuda dia tue.. lawak betui...

sywalsimpsons berkata...

tau x pe...pas2 pandai lak 2...nk kat karpet je 2...kan lantai tau nnt dier sakit...