Yang DiSaYAngi

Khamis, 20 Mei 2010

my second day blog


ni la syawal slps blk dari jln2 ngan ibu n abah dier...penat arr 2...nk tido...tp sempat je nk mengenakan org tau...kononnyer nk tukar lampin sebab nk bagi dier selsa tido mlm...tp alih2 tengah khusyuk tukar lampin...syawal pun melancarkan serangan bertubi-tubi kat ibu nie...cian ibu tau....dier leh lak pancut kat ibu...tinggi macam air terjun...huhuuhh...syawal pun mcm paham tengah kenakan ibu dier..dier boleh lak gelak2 kat ibu ni...+ ngah abah dier pun gelak besar ngan ibu..pas2 terkial-kial macam mr.bean pun da nk cari towel...sabar je laaa anak ibu ni tau...2 yang seksi terlebih ni...

4 ulasan:

nigina berkata...

wah belum apa-apa ko punya pengikut dah ramai ... kain polkadot tu apa... kain apa tue

sywalsimpsons berkata...

e2 kain cadar aku arr..nmpk sgt ko x msk blk aku lg ni..

ku berkata...

ish3.. naseb bek syawal yg pancot.. huhuhuh.. kalo la abah dia yg pancot, xtau la nak ckp cemaner.. dpt adik awl la syawal yek.. hahahaha..

sywalsimpsons berkata...

ko memang sengal kan....klo yang 2 lmbt lg arrr 2...