Yang DiSaYAngi

Isnin, 28 Jun 2010

SYAWAL JADI BUDAK BAIK TAU....

arini....28.06.2010...kena g kursus yang dianjurkan oleh opis ibu..mmmm....
nak x nak kn gak g kan...cian syawal..2 malam x tdo ngan ibu...camner la agaknyer...boleh ke syawal ngan abah????????????runsing ibu fikirkan...dah la tdo malam syawal suka ngan menyending je ngan ibu...bleh ke ngan abah 2...dah la 2...nak menyusu je mlm2...takut 2 mlm nnt mencari lak kan...mmmmmm...tapi abah kata, abah bleh jaga syawal..tp cian lak kat abah...nnt g keje sok pg...lebam mata...bukan kn tumbuk ngan semsseng...kn tumbuk dek syawal..minta susu mlm2...huhuhuhuhuh....mlm tadi cam tau2 je syawal...x mau tdo klo x breastfeeding kat dier sblm tdo...klo terkuar dari mulut dier..marah mcm x dnahdpt susu sebelum ni...terpaksa la ibu berkorban...lm gak baring mengiring nak BF kan si syawal ni...dari pukul 10:30pm until 04:44am....mengiring jela....sakit bada ibu...terpaksa la...demi syawal....
"syawal x mau renggek2 tau ibu x da g kursus...jgn susahkan maktok n abah je,....jadi budak baik time ibu x da tau...."

1 ulasan:

Shais berkata...

Salam,

maaf kak shada lambat reply.
antara pouch sling & ring sling...pouch fix size & ring sling pula boleh adjust.

kalau rasa tak yakin boleh pegi ke outlet yg jual babywearing...boleh try kat sana..di bangi ada produk akk di butik MUMDREAMS.take care.