Yang DiSaYAngi

Khamis, 22 Julai 2010

Fiesta Kajang 2010 (30 Julai – 1 Ogos 2010)

Malaysian Breastfeeding Peer Counselor (MBfPC) akan menjayakan booth di Fiesta Kajang bersama dengan SusuIbu.com dan Majlis Perbandaran Kajang (MPKj):

Tarikh : 30 Julai – 1 Ogos 2010Lokasi : http://www.fiestakajang.com/main/page_venue.htmlMasa : 10 am – 10pm

Semua dijemput hadir ke karnival tersebut untuk memeriahkan lagi booth MBfPC. Pihak MBfPC bersedia untuk memberi informasi, galakan dan bimbingan secara percuma kepada ibu-ibu yang sedang menyusukan anak, ibu-ibu hamil dan kepada kaum bapa khasnya dan masyarakat umum amnya.

Antara aktiviti menarik yang akan dijalankan di booth MBfPC ialah:


- pameran poster dan risalah mengenai penyusuan ibu
- acara kuiz dan tayangan video mengenai penyusuan
- aktiviti hiburan untuk kanak-kanak seperti mewarna, permainan dan sebagainya.
- Untuk aktiviti-aktiviti lain, boleh rujuk http://www.fiestakajang.com/

Maklumat lanjut, layari SusuIbu.com

Mari ramai2 kiter memeriahkannyer..jom..jom....
Semua dijemput hadir pada Hari Susu Ibu nanti di FIESTA KAJANG 2010
!




3 ulasan:

Qistina berkata...

su..ko g tak fiesta...macam best la....tp minggu ni blk shah alam..x kan minggu depan nk blk lg..huhuhu..tp macam nk g sana...nk g..tp sian la kat ayah...nk g..wahahha..nk pujuk la...heh

Nigina berkata...

jom kita nak g suraya.. cam best jer..

syawalsimpsons berkata...

Qistina : hani...pujuk la laki ko..nnt leh arrr jumpe aku erk...aku pun nak gak jmpe qistina 2...hohooh...msti putih cam ko kan...hohoo...syawal mmg muka laki aku...xda pun muka aku...

nigina : jom arrr aku mmg nak ajak ko pun....