Yang DiSaYAngi

Khamis, 5 Ogos 2010

Aksi-aksi yang tak disangka....model ke???

Ape ni....????????
aper yang syawal n abah dier wat 2....mmmmm...
kire nak kata membaca amalan mulia la ni...hoohohho....
Ini la namanyer aksi budak baru belajar...
syawal pun sibuk gak nak membaca ngan abah dier 2...macam faham je aper yang ada kat buku 2...hohhohohoo....

Sebenarnyer nak kata kat sini...ibu nak ceritakan serba sedikit mengeanai syawal yang boleh di katakan banyak aksi yang x di sangka akan di lakukan oleh syawal...hohohhoho...
sampai ibu n abah pun macam x percaya tau...tengok kat atas 2...2 antara salah 1 aksi syawal..ada lagi tau...kejap yeee....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Ni pun sama...macam artis la pulak...."i say...no camera plllzzzzzzz.....plzzzzzz...leave me alone"....hhohoooho...waahhh gitu tau...gaya nak macam artis lari dari paparazi..
kelakarkan....ntah pe kena tah ari2...x mo pandang kamera...walhal bl ibu nak snap ic dier...sibuk nak amik kamera sama la macam sepupu dier 2...ADAM....


Ni pulak time abah syawal tengok2 hamster....tibe2 syawal bising2 dalam stroller....padahal dier suka sangat duduk dalam stroller 2....menangis nak abah dier dukung...heran gak ibu tengok si syawal ni...mmmmmmm....patutla...openyer nak tengok hamster gak ngan abah dier...hohohohho....suke ke syawal...

Ni dah macam askar jepun dah...cuma gelap ckit je...hohohoho

Ini pic yang paling ibu suka....nampak comey sangat syawal tau...yang penting...topi 2 memang ibu rembat kat K4...hooohhohohoo....kena lak 2 ngan syawal...bl panggil nak snap pic dier..tau lak dier wat muka comey pandang kamera...hoohohoho
Yang ni pic yang paling kelakar sekali...ibu dajalkan syawal taruk bantal leher ADAM kat kepala syawal....marah dier ibu wat cam2..hahhahahah....
ibu memang suke menyakat syawal ni....

Seronok rasa biler tengok pembesaran anak dari semasa ke semasa...
semalam tengok adam dah boleh jalan banyak dah...teringin lak nak tengok syawal cam2 lak...bile la agknyer kan...mmmmmm....x sabar rasa.....


2 ulasan:

Nigina berkata...

banyak ko ambil pic.. mana pic hadiah menang haritu

syawalsimpsons berkata...

adala...ko je x namapak...hohoohoho