Yang DiSaYAngi

Isnin, 16 Ogos 2010

Tak Bermaya

Arini...16.08.2010...ibu baru bersiaran setelah 2 hari ibu x tengok blog sebab ibu balik Kampung ...so ibu rasa macam banyak je ibu mis berita yang terkini kat member2 blog ibu...
ibu rasa macam x best je arini...
entahla...x tau aper yang menganggu fikirin ibu ni...ke ibu letih sebab semalam baru balik dari Kluang kot....yeke...entahla...tapi rasa macam ada seketul batu kat atas kepala himpap kepala ibu..rasa kusut je arini...mmmm....keje pun macam malas je nak buat...dah la 2...nak tengok blog pun rasa macam x da rasa..boleh ke...selalunyer kalo da GIVEAWAY or CONTEST...ibu excited nak join..tapi semua 2 macam sekali lalu je kat pandangan ibu ni...mmmmm...boleh bagitau ke nape???????????????


Tiada ulasan: