Yang DiSaYAngi

Khamis, 5 Ogos 2010

Terkenan Punyer Pasaiiii.....


Tengok la aper dah jadi pada syawal kat atas ni...mmmmmmm....
ni kire kes terkenan punyer pasal la ni...hhohohohoo...
Arini ibu nak citer sikit pasai terkenan ni....ibu rasa benda ni pun dah jadi kat ibu n syawal kot...ke memang kitaran tumbesaran dorang...?????????
Syawal sekarang banyak perubahan ada kat diri syawal...yang bestnyer 2...kebanyakkan perubahan ada persamaan ngan diri abang sepupu syawal 2....sape lagi kalo bukan adam...hohhooho...
Antaranyer ialah...nie la...kes isap jari, masuk jari dalam mulut...semua banyak ikut adam...
sekarang ni pun dah mula nak tepuk2 ikut adam...dah la 2...gaya pun sama nagna adam lak 2 kan...hohohohoho....nak bukti x....meh sini, ibu buktikan....
tang...taarrraaaaaaaaaa....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Haaaa...nie la dier adam....sama x ngan gambar syawal kat atas..???????
masuk jari dalam mulut 2 jari...mesti punyer....nak tido pun sama sekarang...
aper yang bestnyer ibu tengok yang sama ngan perangai adam n syawal ni...sekarang pun syawal dah mula nak tido dalam buaian....nak meniarap...muka mesti nak telangkup kat bawah....konon meniarap arr...dalam buaian pun boleh...sama la cam adam...
adam pun tido cam2 kat dalam buaian...

Ni kire kes TERKENAN
kot..........
yeke????????????????
entahla...masa ibu prengnantkan syawal dulu...dari ibu start prengnant...sampai la adam lahir...sampaila ibu lagi sehari nak bersalin...ibu x penah putus jumpe adam pas keje...
mesti jumpe...walau lewat balik keje.....mesti datang jumpe adam gak...kecuali sabtu ahad...2 pun tengok gak klo x da pape weekend 2...ibu jumpe adam gak....yela umah ibu n umah adam x jauh....dah 1 blok....beza 4 tingkat dari umah ibu je...hohohoho....main2 ngan dier...pas2 adam lak suke nak tendang2 perut ibu time 2...tapi dier suke main2 ngan ibu lak kan...
2 la banyak perangai adam banyak turun kat syawal...waktu syawal lahir pun...syawal pun iras2 muka adam time mula2 lahir dulu...mmmmmm....
dah la 2...sekarang nie maktok dorang lak jaga dorang...
klo ibu nak sigung syawal...menangis beria je...macam teruk sangat...tp klo adam datang kaco2 muka dier sampai nak cakar...x la dier menangis...siap2 gelak2 lagi adala...mmmmm
memang macam 2 ke tumbesaran dorang atau memang ibu dah terkenan....

2 ulasan:

Nigina berkata...

ahhahahahahhaha yele... dah dulu ko masa mengandungkan syawal boleh dikatakan hari-hari ko tgk adam.. apa taknya.... hahahhahaha

syawalsimpsons berkata...

sengal...ko gelakkan aku dik.,....adduuyyaaiii