Yang DiSaYAngi

Isnin, 9 Ogos 2010

Warehouse Pureennn...rrraaaaaammmaaaiii sangat..


07.08.2010...

ibu arini nak cerita sikit pasai Warehouse pureen yang berlangsung kat PJ 07 - 08/08/2010...
seronok tau + penat pilih barang...ibu n mama adam (ADAMNIGINA)
n asbeen kami g la awal2 subuh2 dah sampai...ceeehhh poyo je...
x la pukul 9 gerak, sampai dalam kul p.45am...egatkan kami la org 1st sampai..yela...dah kata warehouse pureen 2 start buka pukul 10.00am...alih2...ada org yang lagi awal...addoooiii...dah ramai lak 2...penat je mata kiterorg tgk tau...adoi...apelagi...abg ipar ibu g park kete...ibu, mama adam n asbeen ibu terus redah masuk warehouse 2...addoooiii ramai betui...
mama adam yang x boleh blah 2...x menyempat...org kasi bakul...wat x tau je...terus je masuk nak amik barang...ibu gak panggil dier...addoooiiii...2 dah excited la 2...kalah ibu 2...

ni la sekitar warehouse pureen 2 berlangsung...
tanggg...ttaaarrrraaaaa....




Nampak x sign board pureen 2..murah tau bajunyer...RM1.00 pun ada...hohoohohoho...
rambang mata kan...siap berebut-rebut nak dapatkan baju 1 set...hohoho


Tengok2...tepi2 jalan pun boleh nak kire2 barang...banyak sangat ke kak beli barang...hoooho

Ini yang paling best....tengah2 laman orang beratur nak g bayar....boleh pulak amoi nie duduk kire barang sambil tunggu org...sesak sangat ngan ramai orang...

time ini ibu dah terpisah ngan mama adam...x tau g mana....yang ibu tau...mama adam 2...beli baju saja tok adam n sepasang kasut tok adam...abis RM71.00...banyak kan...penuh 1 plastik...baju adam je...hooo..(nsib baik laki dier x bising)...hohhohoh



Ibu lak...banyak ni je la...
disebabkan abah syawal dah kata...bulan ni kenan ada penjimatan...ibu pun jimat2 la beli...2 pun dah rambang mata...letak..amik bbalik...boleh x...hohohoho....
2 pun semua barang dalam RM75.00...lebih kurang je la ngan mama adam...adooii..
yang penting happening...beli barang tok syawal...


p/s:dengar kata warehouse pureen da lagi...bulan 11@12 ni...so sama2 la kiter nantikan....

2 ulasan:

Nigina berkata...

hehehe.. yele tak sempat aku nak beli botol susu .. hahahahha

Qistina berkata...

walaupun bejimat..tp abis rm50 keatas gak..heheh