Yang DiSaYAngi

Khamis, 30 September 2010

Banyak ke mainan nie?????

Arini...30.09.2010=khamis...ibu nak cerita sikit tentang syawal n mainannyer...MAINAN????????
banyak ke mainan syawal ni...mmmmmm......
boleh la daripada x da kan...tapi cian syawal main benda yang adam punyer je...(yang adam x mo main la)...hehehhehehe...nanti ibu beli kan....

ibu saja nak wat Playground Corner tok syawal main2 kan...bukan sorang diri je...tapi ngan adam la...ye arrr buat masa nie...adam la kawan baik bergusti n main2 syawal...bile syawal dah besar, nanti leh cari kawan baik2 tau...tapi jangan lupakan adam...teman sepermainan kamu...hohohohoho...

ok kat sini ibu nak bagitau mainan2 syawal yang ibu rasa leh wat playground corner syawal la...nak tengok x????
jom kiter layan pics yang ibu sempat snap sebelum syawal rasmi..(tapi sebenarnyer, sebelum palyground syawal siap n syawal rasmi, ibu dah rasmi dulu dah...heheheh...jgn mara aa sayang)
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
taaaarrrraaaaaaaaaa.....

ni tok syawal mula kenal huruf...(walaupun orang slaloo kata, kecik lagi anak 2, x paham lagi, tapi ibu nak ajar syawal dari sekarang, kang biler dah besar, dah liat nak ajar lak,....hehehhehe...tapi syawal memang teruja mula2 dier nampak huruf 2..ehheheheh)


Tengok, ni la playmat syawal yang ibu n abah belikan..mmmm...siap ada corner tok syawal tau...

mmmmm.....ni je la barang mainan syawal yang ada wat masa ni...x cam adam...mmmm....1 bakul besar 2...tapi x main pun, bile syawal, baru sibuk nak main2 tau...

Ni mainan yang paling latest ibu belikan tok syawal tau...hehhehhe
Hhhaaaa....ni la playground corner tok syawal main2 tau..hehehehhe....
maaf la syawal, ibu x beli banyak mainan syawal...nanti ibu beli mainan syawal lagi, leh main ngan adam tau...tapi ibu n syawal kalo bosan dok uma, kami suke g naik g umah adam(ADAMNIGINA)...ibu tengok TV kat umah adam..n syawal main la sorang2/....adam tukang kacau n menyebok jee....tapi syawal suke ngan umah adam, bab umah adam, banyak mainan...kalo duduk umah adam, dier diam jee...main kat playmat kt umah adam 2...hehehheheh....sampai dier letih, baru dier bising, nak tido la, nak minum la...hehehhehe...
tapi lately ni, syawal memang teruja ngan playground baru dier..hehhehe...thanks syawal...sebab teruja ngan aper yang dah ibu n abah wat...


3 ulasan:

Nigina berkata...

nanti dah besar syawal mesti lepak umah aku punyer.... masa tu ko menjerit nama syawal dari tingkat 8.... huhuhuhu...

CatlinaFly berkata...

heheh samalah sy pon ade corner utk e-ein...ade gak playmat tu :)

syawalsimpsons berkata...

hehehe...memang orang yang ada anak semua ad cam2 kan...heheheh