Yang DiSaYAngi

Isnin, 20 September 2010

mula tersenyum....smiilleeeeee =))

Oit...apasal lak senyum2 ni..mmm..
ni pasai hal2 kerenah syawal yang semakin membesar ni la ni..heheheheh...
suker tau tengok gelagat n kerenah syawal yang mula membesar ni la...mmmm..klo time syawal sihat la...klo time x sihat 2...mmmm...tuha je la tau penangannyer...addooiiii...

ok berbalik pada cerita syawal yang menjelma kini...hoohoo...ehh salah...2 bulan syawal...ni syawal yafiq...sejak2 bulan syawal menjelma ni, kire boleh dikatakan syawal dah semakin sihat dari demam n sakitnyer...syawal rajin sangat senyum2..tengok ibu je senyum...bangun pepagi pun, ibu bagi salam "ASSALAMUALAIKUM..."...."SELAMAT PAGI SYAWAL"...mesti dier senyum...kire boleh dikatakan lately ni syawal asik senyum je...ragam pun x banyak sangat tau...

ibu suker biler syawal mula kenal ngan lensa kamera tau...ada flash ke x...janji nampak kamera...mula dier nak amik2...pas2 nak senyum2...yang penting syawal ni dah macam model dah...senyum ikut mata...model kan kn slaloo cam 2...hehehhehe...mestila mata syawal, mata menawan...semua org yang tengok dier...semua geram ngan mata dier....hehehheheh...

caya x...klo x , jom kiter layan pics syawal ngan senyum n matanyer....

tengok 2 matanyer...mmmmm.....menawan gitu tau...

ni pun lagi...dah mula senyum2...suker sangat ibu tau...hehehheheh...


dah mula kenal lensa kamera ye sayang...

tengok 2 matanyer...hehehhehehe...memang ikut ibunyer tau,.....suke je nak amik gambar...klo ibu pegang makera,...dah tau dah...mula nak sibuk2 menyendeng ngan ibu...

sama x ngan ibu syawal ni...hehehehheheheh

ibu suker sangat ngan aksi syawal time i...sibuk nak duduk bawah, x mo duduk diam...ibu suruh tido, x mo...alih2 geram sgt...ibu taruk je syawal kat bwh kaki...padan muka syawal..heheheh
tengok la 2...mencebik...hehehheh

dah sudah aksi terkezut la pulak..hhehehehheh...terkezut la ibu, x ready lagi...nak pose....heheheh

Pics ni ibu suker tau...bab syawal pandang kamera n macam spotting syawal amik pics ngan ibu tau...heheh

ibu suker sangat ngan keadaan skrang ni...dah seronok tengok gelagat syawal...
terima kasih pada mu Ya Allah..kerana mengurniakan syawal yang baik n dengar kata padaku sekarang ni...ni anugerah yang x terhingga sangat...

Luv U Syawal..

2 ulasan:

Qistina berkata...

ish..pandai btul dia bergambar...

syawalsimpsons berkata...

biasa arr 2 hani..ikut maknyer..hanie thankz nama syawal 2.