Yang DiSaYAngi

Isnin, 6 September 2010

Rezeki Syawal Menjelma...


Rezeki syawal menjelma buat syawalsimpsons@ibu syawal la...mana x nyer...ari ni ibu BZ nak uruskan keje...alih2 saja buka blog...x sangka...rupenyer ibu ni ada gak rezeki tau...alhamdulillah...ni hasil daripada ibu join GA yang dianjurkan oleh

Pesona rasafah@nazifa
alhamdulillah....teruja ibu di watnyer..nak tau ke ape yang yang menanti ibu...ni la dier..


ni la hadiahnyer...shawl dari PR Collection
leh la wat raya...insyallah..klo da rezeki...nnt ibu uploadkan yee...

Tiada ulasan: