Yang DiSaYAngi

Selasa, 7 September 2010

syawal oh syawal...bila mau sembuh sayang...

Ni nape lak syawal ni..mmmm....
ni la pic yang ibu snap sehari sebelum syawal demam + batuk + selesema......
rasa rindu lak nak tengok dier senyum2 camni lagi....walaupun baru 2 ari, tapi rasa dah macam rindu dah...mmmm....ibu rindu nak tengok syawal aktif balik...adooiii dah la x sihat, dah 2 asik merengek je ngan ibu je...x tau aper yang dier nak...yang peliknyer...memang ibu ni ada sifat keibuan gitu...hahahhahahah (angkut bakul sendiri)....hahahahahh...
mana x nyer ibu cakap cam2, ibu memang leh sabar betui ngan kerenah putera ibu sorang ni...mmmmmm...x sangka tau...abah dah elang sbar dah,...ye la ngantok lagi kan...mmm...ape kan daya..ibu kn la utamakan syawal..ikut jela...terpaksa la berjaga malam...semalam g klinik pun, nasib baik doktor kata syawal x da pape sangat...x teruk la...tapi klo nafas masih laju, kn la jumpa balik semula...arap2 x da pape..ammminnnn..
dah sama ngan akak ibu dah...ADAMNIGINA...adam pun demam gak ari2...virus ni dtg kat ADAM la sebenarnyer...hehehhehe....
Harapan ibu, dapatla syawal sihat sebelum bulan syawal menjelma...boleh la ibu seronok ngan anak ibu ni...sambut aidilfitri yang mulia ni...
anak ibu kan untuk kali pertamanyer




p/s: syawal baru nak sama2 ngan ibu sambut aidilfitri yang mulia ni di muka bumi allah ni...cepatla sembuh sayang...sayang ibu kuatkan...

Tiada ulasan: