Yang DiSaYAngi

Selasa, 12 Oktober 2010

7 bulan telah berlalu....


Arini....12.10.2010....dah 7 bulan telah berlalu....sekejap je rasa tempuh hidup sebagai seorang ibu n menjaga anak yang ibu sayang sangat ni.....
macam2 ragam syawal selama ibu jaga syawal ni tau....

yang terbaru ni....tentang syawal dah mula memanjat... (sebenarnyer dari umo dier 6 bulan lagi)
penat la ibu n abah tau.....asal jumpe aper saja...ada je nak memanjat....
mmmmm...

Tengok la ni....ni pun sebuk nak capai kamera tau....cuba la pose ckit...baru cun itu pic sayang...hehehheh....

ni yang terbaru tau....memanjat x egat dunia tau...
haaa....tengok...macam nangis kan...padahal...bising2 saja malam2...orang nak tido pun x senang tau....

kengkadang ibu risau tau....asik sangat jatuh....memang la macam 2...org akan kata...2 la perkembangan budak nak membesar...tapi kalo dah sehari 2 berkali-kali gak jatuh....x ke takut bunyinyer...syawal 2 kecik lagi....x tau camner dalaman dier kan...dah la 2 x serik lak 2...mmmm...

Yang terbaru, ibu dapat tau dari maktok syawal....petang semalam, masa maktok syawal ngah mandikan adam petang 2, maktok tengok, syawal tido nyenyak sangat dalam buai...x gerak pun...so, maktok pun ok la...pas2 x sampai 5min, maktok dengar bunyi syawal nangis...alih2 tengok dier kat....??????????????????
Rasanyer kat ner....???????????????

KAT BAWAH BUAIAN(THAT'S MEAN, KAT LANTAI).....
menangis la...salah sape 2...?????mesti la syawal...dalam buai pun dah macam anak ulat ...pusing sana sini....nak tidokan pun susah...adoiiii....

mana x buasnyer...mmmmmmm....

Ibu harap syawal sihat senantiasa....bila besar, jaga ibu n abah tau...

Tiada ulasan: