Yang DiSaYAngi

Selasa, 26 Oktober 2010

Ape itu??????

Arini 26.10.2010....disebabkan ibu kat opis xleh nak upload pic....so ibu terpaksa ceritakan je...maafkanlah ibu wahai rakan2 sekalian....
walaupun x da gambar, tapi aper yang ibu ceritakan mesti dapat tau kan..hehehehe

Semalam...25.10.2010....ibu ada cerita yang ibu rasa best sgt selama ibu da syawal..hehehehh...
semalam ibu x sihat, selesama + batuk..mmmm....syawal pun ngah selesema +batuk.,....tapi dah nak baik dah.....

lepas abah balik dari work....
abah amik syawal dari ibu....abah ni dah jadi habit, bagi jari abah kat syawal tok syawal gigit...
nak tau aper yang abah cakap????????


"SAYANG....SAYA RASA TAJAM2 LA KAT GUSI BAWAH SYAWAL NI....DAH ADA GIGI KOT...???"

ibu cakap...yeke????

ibu pun tengok...biler ibu tengok...memang ada putih2...pas2 rasa ada tajam/.....memang sah arrr 2.,.....

adoiii.....seronok ibu...melompat ibu, dari x sihat terus melompat..ahhahahahaha...
syawal tengok ibu pun, gelak2....hehehehhehe...
patutla asik menjejeh je air liur 2...hahahhaha...dah 2...pantang nampak lutut ibu nak gigit...lutut abah x mo lak...

dah beso anak ibu ni....mmmmmm......
x sabar rasa nak macam adam....dah jalan2...

mmmmmm....adam lak x sihat...x leh bukak mata...taik mata banyak....cian adam sakit...
maktok adam n syawal pun ckp, adam x mo main sgt...duduk diam je....\
kalo x....syawal la yang di terkam dolu....

2 ulasan:

AIN berkata...

salam sis..

baju tue nak lg ke??nnt g taw ain yea

http://azrynain.blogspot.com/2010/10/ain-lelong-nie.html

::Mamalyna:: berkata...

siapler bergigi nanti, asik nak mengeget jer..hehehe