Yang DiSaYAngi

Khamis, 7 Oktober 2010

Kerja...kerja...kerja....banyak.....


Arini....07.10.2010...setelah 4 hari mula menanggung kerja bagi pihak kawan ibu yang telah selamat melahirkan anak yang ke-2 pada sabtu lepas...ibu mula menanggung kerja kawan ibu yang terbengkalai selama dier sakit nak bersalin...x pela...egatkan ok la...sebab kerja ibu pun wat masa ni ok je...x heavy la sangat...boleh la sikit tumpu lebih kat kerja yang di tanggung...tapi alih2 tiba2 lak jadi banyak lak kerja ibu n x tau mana 1 nak wat....semua nak cepat..

Semalam ibu anta syawal g check up untuk 7 bulan...ibu masuk keje je pagi ni...addoooiii tambah2 serabut kepala otak ibu ni...mana x nyer...dah ada lak listing nama pegawai kat opis yang ibu jaga perkhidmatan nyer untuk siapkan bonus ari2 time nak raya ari2...mmmmm....dah tambah2 ngan keje tanggung 2...addoooiii...dah x tau nak wat mana 1...mmmm...

keje ibu ni bermusim....klo time banyak...banyak je....time x da keje...mmmm...sebaliknyer.....

2 yang nak blogwalking pun kejap2 je....nak tinggal jejak pun x sempat...nak join GA atau Contest lagi la kan...ni pun ibu curi2 taip..hehehhehe


ok la...nanti ibu citer lagi k...ibu nak sambung keje k...adios semua...

3 ulasan:

::Mamalyna:: berkata...

menanggung keje, memang banyak keje.. sampai tak tau nak wat yg mane satu...

**esok, tunggu kedatangan kancil emas tue yer..hehehhe

syawalsimpsons berkata...

ok akak...saya egat tau..hehehhe

Qistina berkata...

jemput join 1st GA saya yer...

http://ummieayahqistina.blogspot.com/2010/10/1st-year-give-away-qistina.html

terima kasih