Yang DiSaYAngi

Selasa, 12 Oktober 2010

Korang Penah Ke Dapat Hadiah Besday Camni???

Aper pulak yang berbungkus ni....

Arini...12.10.2010...ibu nak citer cikit....
lagi 3 hari, genap la ibu 2+++++++ tahun....
mmmm...brepa lak besday ibu ni...hehehehhe....

so, ibu saja suke2 remind kat kengkawan opis ibu, besday ibu akan datang tau...

kire nak di jadikan citer...sorang kawan ibu....dah malas sgt dah nak dgr ibu remind..
(padan muka).....so, semalam kawan ibu ni cuti....

ibu x amik kisah dier nak cuti,....pegi lantak sama dier...hahahhahaha....

tetibe pagi tadi dier datang....ibu saja cakap kat dier....

"eleh akak...poyo saja...umah saya pun ada benda 2 kat umah.....aper la...hahahahha"

sekali dier datang kat ibu....dier kata...nah tok ko....ibu dah pelik....bila lak ibu minta dier beli aper2...hahahhaha....openyer hadiah tok besday ibu...hahahhah....siap bagitau harga lagi...
sengal kan......ibu apa lagi, terkezut la ibu...hahhahahah...gelak besar ibu....
belum besday ibu lagi...dah dapat hadiah...
unik lak hadiah 2...hahahahhaha....korang nak tau x aper hadiah yang ibu dapat....

jom kiter tengok sama2....


tengok, dari IKEA lagi tau...hahahhahahha...merah mak ngah gitu...
dah la x balut 2...hahahahha....memang gelak besar ibu ni....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

TAaaaaarrrraaaaaaaaaaaaaa.....................................................
Ni la dier...kawan ibu bagi ibu tong sampah...memang kelakar..hahhahahha.....

sekali lagi....TONG SAMPAH

hahahahahha.....

ibu x penah dapat hadiah sebesar ni....dah la 2...unik sangat tau....
saje ibu remind.....sebenarnyer ibu cam sedey...bab last year besday ibu...lagi 10 min nak masuk 16.10.2009, baru la abah wish kat ibu, e2 pun ibu yang cakapkan...hadiah pun x da...sedey je...mmmmmm....


agak2 this year, abah egat x besday ibu....ada hadiah ke???????



p/s : korang penah dapat hadiah camni...unik x????????????

5 ulasan:

Nigina berkata...

ni mesti keje kat shima.. kata kat dia mana hadiah aku daaa

::Mamalyna:: berkata...

hehehe... selama idup, tak penah dapat hadiah camtu..dan harap2 tak dapat adiah camtu, hehehhee... tp tong sampah tue, xclusive dari ikea tue....

eima berkata...

ok la tuh dr tak dpt kan ...
lawa gak warna merah lagi ...

syawalsimpsons berkata...

nigina : ko tau je kan...keje kawan ko sowang 2..hahahhaha....ko punyer, dier kata tahun depan...hahahahha

mamalyna : hehehhe....kelakar kan...biler pk2, ada gak yang sudi bg 2...ikea 2....jgn main2...hhahhahahah

eima : 2 arrr pasai....merah mak ngah 2...hahahhaha...memang kelakar...

Tanpa Nama berkata...

Woah! I'm really enjoying the template/theme of this site. It's ѕimple, yet effectiνe.
A lot of times it's challenging to get that "perfect balance" between user friendliness and appearance. I must say you have done a very good job with this. Also, the blog loads super quick for me on Firefox. Exceptional Blog!

My web page ... payday loans