Yang DiSaYAngi

Selasa, 2 November 2010

Hari Yang Renyai...Mood yang mendung...

Arini...02.11.2010...di sebabkan ibu x leh nak upload picx tok N3 ibu ni...(wat kat opis...biasa arrr)
so ibu nak citer hari ni walaupun kat luar sana hujan renyai + lebat....
hati ibu ni yang di hujani perasaan mendung ni...mmmmm...

dah nape lak ibu nak hati mendung2 ni..

Sebelum ni ibu ada bagitau kat kengkawan ibu ni yang syawal dalam proses nak tumbuh GG...mmm...e2 perkara biasa bagi budak nak membesarkan mmm......
ibu x kisah...tapi bagi ibu syawal dah terlalu lama sakit....demam pun turun naik...ibu pun turun naik g klinik n Emergency lagi....cam x da hasil pun...mmm...alahai...
ape yang teruk syawal ni..??????sakit per??????????

Syawal demam + selesema(hingus banyak kuar) + mata bertaik mata(dah x hensem dah mata anak ibu) + batuk (batuk ni teruk tau)....

2 yang jadi kat syawal skrang....
sekarang demam syawal dah kebah...dah x panas dah...setelah macam2 ibu wat...siap taruk ubat punggung lagi...

sekarang yang teruk ibu g jumpa doktor ari2...tekak syawal merah n tonsils bengkak...Ya allah...sedeynyer ibu dengar...naper x bagi semua sakit 2 kat ibu...mmmm....nape pada syawal...bagi la pada ibu...ibu rela terima...mmmmmmm.....

so ibu ada tanya kat kengkawan n akak ibu ADAMNIGINA....camner nak hilangkan sakit 2....tonsils bengkak..takut ibu dengar..mmmmmm....dorang minta ibu bagi aiskrim vanilla pada syawal..bagi legakan tekak n tonsils yang bengkak 2...malam tadi ibu n abah bagi syawal makan aiskrim...bukannyer mau sgt...kn gah2 dier ngan nenen baru dier bukak mulut n ZZZAAAASSS
abah suap syawal....terkebil-kebil gak mata syawal ni...

tapi macam x da hasil gak...batuk syawal lately ni, malam2 ni asik batuk teruk + panjang je...adala dalam 2 3 min....mmmmmmmmmsampai ibu pun takut dengar syawal batuk sampai muka merah2...adooiiii...pas2 biasa arrr kalo dah batuk panjang 2.....mestila hingus mula nak meleleh kan...mmmm...

syawal pun lemah je...ibu egat tinggal ngan maktok semalam, dah ok...tapi still sama...demam dah kebah...tap i yang buat syawal flat 2...sebab batuk dier la 2..mmmm...
syawal pun tido je....meniarap je..nak dekat ngan ibu je...5 min jaga...5 in tido balik..ulang2 la cam2....mmmmmmmm.......

biler syawal nak sihat ni sayang..mmmmm.....ibu x suke la dengar batuk syawal lately ni....
dah nak masuk 2minggu dah macam ni...mmmmm....


IBU RINDU NAK TENGOK SYAWAL SENYUM BALIK NGAN IBU, MAIN2 MUKA IBU, N YANG PENTING NAK PANJAT DUDUK ATAS MUKA IBU....SYAWAL CEPATLA SIHAT SAYANG..

2 ulasan:

Nigina berkata...

mmg la macam tu budak - budak macam tu.. adam pun dulu hampir 2 minggu kan.. aku rasa baik ko cuti satu hari biar ko ngan dia... kekadang budak nak rapat ngan ko jer ... nak selalu kena dakap baru baik...

syawalsimpsons berkata...

2 la pasai...aku pun egat nak cuti...tapi susah...aku tanggung kerja..mana leh cuti...mmmmmm