Yang DiSaYAngi

Ahad, 7 November 2010

:. KONTEST GAMBAR PALING LUCU .:

Arini terasa bagaikan dah lama x join comtest atau GA yang member Blogger wat ni...mmmmm....so arini...terasa bagai nak join...so arini Ai nak join
ada la lately ai ada picx yang ai rasa lucu arrr kot...hahahha...
so tanpa buang masa ni haa...picx yang ai kata 2..
taaadddddaaaaaaaaaaaa........
Gambar sendiri la pulak...ahhahah...
ni time ai ngah tunggu member berbelah bagi nak beli TV ke x nak....so dlm kebosanan, adalah picx ni..hahhahah...member2 ai tengok ramai yang kata dah jadi mak orang pun masih lg perangai macam dolu time belajar...hoohhohoo...
ape pendapat puan penganjur...cukup syarat ke.???????
so untuk keterangan lanjut g la klik kat
tarikh tutup 01.12.2010

sebelum 2....ai nak tag kat

ADAMNIGINA
MAMALYNA

2 ulasan:

noie berkata...

kekekeke... lawak2.. hahahahawat seksa muka mcm tu.. hehehe tq sebab joint yer

~deashuQin~ berkata...

oloh~oloh~