Yang DiSaYAngi

Isnin, 27 Disember 2010

KorEaN Oh KorEaN...YoU'Re BeaUtiFuL......

Arini...27.12.2010 lagi beberapa hari lagi 2010 bakal meninggalkan kita semua dan 2011 bakal membuka lembaran baru untuk kiter semua untuk membuat yang terbaik dalam hidup...hehehehhe...dalam pada 2 ai rasa bagaikan dah lama giler x bersiaran dek kerana menguruskan tempat kat opis yang baru berpindah tempat...ngan g holiday cuti2 Malaysia..

pas2 ngan Bz tengok KOREANDRAMA Itu yang buat ai x sempat wat pape ngan blog ni..hehehe...


so i'm Back....


Ai nak tanya pendapat korang tentang citer yang ai sebut-sebut kan ni...

citer YOU'REBEAUTIFUL...Sekorang ngah hot kat 8tv




Kengkawan ai siap boss ai pun tgk gak citer ni..ahhahahahah.,...memang layan dorang citer ni...egatkan ai je yang tgk citer nie...hahahahha...
memang terbaek arrr citer ni...
ai pun dah meroyan dah tengok citer ni...asik teregat2 je...siap berangan ngan En Asbeen semalam usulkan nak g terbang g Korea...hahahhah...
gelak En Asbeen di buatnyer...hhahahah...siap minta kumpul duit taruk dalam tabung....mmmm
bayangkan RM10 utk 1 ari...hahahah...entah berapa hari2...siap bertahun berkira2...kalo 3 tahun dah capai 1K lebih..hahahah...berangan....berangan...berangan....

Cuba tengok mamat muncung ni...ai cukup suke ngan dier...mmg best wataknyer...
(adoi....cakap je la yang dier hensem...2 yang meroyan 2...hahahahha)



yang dua orang ni pun ai suke tau,....tapi lebih yang kat atas 2...2 yang pic yang atas lagi besar dari yang ni....
yang penting malam ni nak tengok lagi n dah siap pinjam DVD dah...
















Tiada ulasan: