Yang DiSaYAngi

Jumaat, 3 Disember 2010

MAMALYNA'S CRABSTICK POPIA GIVEAWAY


Arini baru terasa Free sikit...bagaikan dah lama x bersiaran je...walhal selalu je buka blog ni...
biasa arrr kalo dah selalu berebut ngan en asbeen kan...
so arini ibu nak join GA yang di anjurkan oleh TOKEYPOPIA
ibu memang suka beli popia kat TOKEYPOPIA ni...
sedap menjilat jari...
tengok popia ada depan mata, di tangan...masuk mulut..tau2 abis kat dalam piring...
hahahhahahha...
memang terbaek wwooookkkkkkkkk...
so untuk keterangan lanjut g la klik kat SINI
tarikh tutup 15.12.2010...
mana tau ada rezeki ibu bulan ni...x yah arrr beli guna duit...tunggu
TOKEYPOPIA call, popia dag sampai...hehehheh...
insyallah...

2 ulasan:

::Mamalyna:: berkata...

sue, hehhee...amin...
ada rezeki sue, dengar jer akak jerit 'sue, akak dah sampai!'

tq sudi join giveaway akak yer..

syawalsimpsons berkata...

mekasih ye akak...akan ku tunggu resultnye..heheheh