Yang DiSaYAngi

Rabu, 19 Januari 2011

A.P.I - PeliTA

apa tibe banner Hopperz ni...dah lama dah citer ni kuar...sebenarnyer bukan nak citer pasai filemnyer...tapi OST filem ni..A.P.I - PeliTA
satu gabungan yang baik tau...terdiri daripada hujan, azlan n the typewritter, Butterfinggers, Estranged, Pop Shuvit
banyak kali dengar lagu ni dah nak naik cair taik telinga dengar..tapi lagu best sangat..ada kekuatan tersendiri...
siap kengkawan opis kata...
"kalo sue bukak lagi lagu dier...kiter bakor je tempat dier.."
ahhahahahahha..kelakar....
jom kiter jap lagunyer..
A.P.I - PeliTA
Tak pernah sesaat daku meragui
Apa yang telah daku temui
Selama ini
Tak pernah sesaat daku menyesali
Apa yang telah aku nikmat
Apa ku alami

Selagi hayat di kandung badan

Korus
Takkan ku menyerah kalah
Walau mimpi ku musnah
Harapan ku hancur
Sayap ku patah

Kan ku pancarkan cahaya
seperti pelita ke serata dunia
Yang gelap gelita

Sehingga hembusan nafas Yang terakhir

Tak pernah sesaat ku mencurigai
Apa yang telah aku kecapi
Setakat ini

Tiba saatnya kan ku tangisi
Pada yang pergi takkan kembali
Kembali lagi

Selagi hayat di kandung badan

Ulang Korus

Selagi jasad ku belum terkubur ( belum terkubur 2x )
Selagi tubuh ku belum ditimpa uzur ( belum ditimpa 2x )
Pantang datuk nenek moyangkuBerundur

Ulang Korus 2x

Akan ku pancar cahaya seperti pelita
Ke serata duniaSeperti cahaya
A.P.I BAnd

Monoloque - Butterfinggers

Hujan

Azalan & The Typewritter

2 ulasan:

eima berkata...

besh ke ...dah tgk ??
aku sebenar tatau sgt perkembangan filem ngan music ...hehe

syawalsimpsons berkata...

sue x tgk pun cite 2..tapi dgr lagunyer mmg best la kan...