Yang DiSaYAngi

Isnin, 24 Januari 2011

PagI IsNin..CeRiTA SeDey YG GEram...

Arini...24.01.2011..pagi isnin egat nak la cun sikit kan g keje...ok la 2..pepagi dah rasa cam ceria je kuar umah pagi2 ni...
tapi sampai opis ada lak citer yang x sedap di dengar...
apo 2..????????
Ni apo lak ni...hhuhuhu..ni sebab dalam keadaan yang seronok..belum tau citer..mmm..
meh sini nak citer...
pagi ni baru nak break1st tapi dapat tau yg En asbeen kn tukar tempat keje setelah 5tahun kat tempat lama...(mmg pun sepatutnye)..dah banyak kali ai ckp ngan dier suruh isi borang tukar..ai byk kali ckp.."BAIK MOHON TUKAR DARI KITER DITUKARKAN"dier ok...dari seblum ai kawen, postpone sampai dah preggy, pas2 dah delivery n syawal pun dah besar masih lg belum tukar...
mmm...alih2 dpt tau pagi en asbeen ditukarkan...ai x kisah klo ditukarkan tempat lain...tp jgn 1 tempat ni...tempat ni ssh ngan kehidupan ai..alih2 tempat 2 gak yg kn ditukarkan
yela tempat 2 dah la kn slaloo outstation...lagi2 laki..mmm...mmg kn arrr..x smpi seminggu kuar..kuar lg...x sempat ddk umah 2 hari...x pnt cam2...
dah la 2...kn pakai duit sendiri dl...mana la kami ckp duit...bajet kami pun ckp tampung kami bertiga..camner...kat tempat 2 dah la kn pakai kad kredit..yela nak tunggu kelim..alamat lambat...mmg kn la kad kredit...ai x mo la hidup ngan kad kredit...my mom pun da psn...so mmg dah nekad x mo...


tapi en asbeen cam dah buntu fikiran...x tau nak wat pe....tapi ai tau ape yg en asbeen nak wat...dier msti wat x tau...cayala ckp ai...redha...2 la x mo dgr kata...mmg ni balasannye...geramnyer ai...
pesanan :
EN ASBEEN TOLONG LA CARI INISIATIF UNTUK KELUARGA KITER SAYANG...

3 ulasan:

Nigina berkata...

huhuhu kena bahagian lain ke.. bahagian tu ke... huhuhu kena kuar duit dulu la.. tapi takpalah ada ot kira masuk jugalah.. walaupun kena kuar duit dulu... takpalah... macamni ko kena pandai bawa keta la...

syawalsimpsons berkata...

aku x kisah psl 2..masalahnyer kelim 2 lmbt gile..amik ms 2 3 bulan...mmg senget bahu aku

Tanpa Nama berkata...

ai cuba k.....