Yang DiSaYAngi

Rabu, 5 Januari 2011

Waaaaa....SeDEy...NAk JumPA KAmu...

Walaupun hari ini berlalu dengan cepat...tapi arini 05.01.2011 cam sedey je...nape lak yang sedey 2...???????????mmmmm....

sedey bab ujung bulan ni hingga ke raya cina cuti panjang n lama...so boleh la balik ke penang nak jumpa ngan kakak ai n anak2 sedara ai kat sana...dah lama sangat dah x jumpa dorang 2...akak ai ADAMNIGINA 2 x yah kata arrr...en asbeen dier mmg org sn...so , sambil2 blk umah IL...leh la g umah akak ai...kembar ADAMNIGINA ni, dah excited nak jumpe anak ai, syawal..ye arr anak buah dier kan...mmmm..
tapi 2 arrr mak ai x bg balik coz, en asbeen nak blk johor uruskan adik ipar ai nak anta tanda...konon nak tunang la 2...en asbeen bagi permision blk penang, tapi mak x kasi..mmmm...sedey sgt...pas2 dorang2, mak ai, ADAMNIGINA, adik2 ai semua balik sana cuti panjang raya cina ni...mmm...sedey ni...ai je yang x da ni..nak gak balik...
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...................

ni la kembar ADAMNIGINA...time anak2 sedara ai ni kecik lagi jumpa...
tengok la sekarang...adoi...mmg lain la muka dorang sekarang...
ni haaaaa...
v
v
v
v
v
v
v
v
haaaaa....kan lain 2...dah make up2 bagai...dah besar pun...

tengok 2...bukan main lagi pose 2...mmm...sebok nak bergaya je...mmmmm....
(kesedihan ni)...
apa pendapat korang...korang rasa nampak sangat x ai dah lama x balik sana jumpe dorang....???

ni ai ngan kembar ADAMNIGINA
apa pendapat korang...korang rasa nampak sangat x ai dah lama x balik sana jumpe dorang....???

2 ulasan:

Nigina berkata...

hahahaha tu lah .. ko ckplah ngan iwan... postpone hehehhehehe

syawalsimpsons berkata...

mmmm..hampeh je ckp ngan iwan 2...adoiii