Yang DiSaYAngi

Isnin, 28 Februari 2011

KenGKAwAn!!! BanTU Ai ManA NAk CarI SuSu Nie



Arini 28.02.2011 penghujung bulan Februari..lagi 10 ari lagi syawal cukup setahun...

sudah setahun syawal bersama ai harungi semua benda kat dunia ni...macam2
pahit manis, suka duka, sihat x sihat..macam2...

TQ sayang sebab lahir ke dunia n serikan hidup ibu ni...

tapi ada benda yang ai x sedap ati n nak minta bantuan kengkawan...

sejak 2 menjak ni syawal mmg lalu makan, dari dulu lagi...
tapi beratnye mmg x cantik...dari dulu lagi..padahal dier lahir berat yang normal..

dah macam2 inisiatifai wat untuk kadar berat badan syawal meningkat..tapi still x improve..
dah x tau nak wat pe lagi..

mmg 2 3 hari ni nampak gak syawal ok, tapi badannyer kurus je..nmpk tulang temulang dier..
sedey je tengok...
ai sedey org selalo comprare syawal ngan anak dorang..padahal anak dorang umo lgi kecik dari syawal..

my mum cakap...x yah nak kesah ngan ape dorang kata..
dah mak bapa dier pun mmg kurus nak wat camne...
tapi hati ai sedey..camne...?????????????



1day, semalam, ai n family baru balik dari PD..ada family day opis...syawal demam sikit n batuk, n selesema sikit...
(akibat mandi kolam n laut...macam abah dier...semua x boleh)

so ai tengok dier bernafas amat laju dari biasa..so, ai pun decide nk bw g jumpe doc..
bl jumpe syawal kn sedut gas..

sambil2 ai borak ngan doc...doc kata syawal kecik, x kn ngan umo dier...so dier syorkan ai tukar susu gn SIMILAC NEOSURE

korang tau sus nyer camner...
camni haaaa..........









mmg familiar susu ni...susu ni before susu pediasure

mana nak cari susu ni????????
adoi...mesti mahal punyer ni...mmm...
syawal lagi 10 ari nak masuk setahun baru doc ckp suh tukar susu...mmg before this doc ada suh tukar susu, tp ai n en asbeen x tau susu ape...kami pun cari mana yang terbaik kat...so kami rasa ENFAPRO...ok..

tapi sebenarnyer ai pun rasa yang berat syawal x naik banyak pun...ai pun dah buntu fikiran...nak wat camner ni...

so doc pun ada syorkan ai pakai susu SIMILAC NEOSURE

kengkawan boleh x bantu ai mana nak cari susu ni...
buntu fikiran ni


2 ulasan:

aNiM berkata...

alamak.kalau dah sedara memang sama je la masalah nye kan.hadoi.
kesian syawal.nabil minum pediasure.

ha,bulan depan syawal masuk 1 year dh bole bg pediasure kan?kalau susah nak cari tunggu umur 1 taun je la.hehe.pandai2 jek.susu tu beli kat farmasi je slalu.mahal?memang mahal.

syawalsimpsons berkata...

ala...akak nak wat camner ni..mmg dah keturunan ni..mmmm...sedey je...lagi 10 ari..nak tunggu..nnt kn marah lak ngan nurse anak x naik2 berat badan...