Yang DiSaYAngi

Selasa, 15 Mac 2011

AttenD MeEtiNg OK!!!...Kalo Chair MeetinG CamNe lak???


Arini pagi ada meeting...kalo ai yang attend, x ckp pape...juz ckp ape yang perlu ok je...
setuju ngan ape yang di cakapkan je...

tapi kalo ai yang chairman untuk meeting 2 lak..camno lak ni...???????

ada ke yang nak dengar ape yang ai nak bincangkan ni...mmmm...adoi...
yela yang mendengar pun semua yang lagi tua n berumo dari ai..tp ada ke...

ai ni apa la sgt..bukan pegawai...tapi ape yang ai bincangkan ada kena mengena ngan ai..boleh ke?
yang penting pixca ai perlu ditepekkan dlm ni ok...


4 ulasan:

eima berkata...

tak suka attend meeting ...
boring...

syawalsimpsons berkata...

tau x pe..mmm...lg2 klo kn chair lg arrr gugup kan...siap boleh tido klo attend meeting ni

mekchu berkata...

pernah 2x je chair miting.. dia punya cemas tok sah ckp la... last minit kena ganti boss.. rasa mcm tak keluar suara.. hahaha..

syawalsimpsons berkata...

2 arrr...sue pun berkata-kata bagai, cam org x dengar je tau...hohoohoo...ntah dorang paham ke tidak ni...mmmm