Yang DiSaYAngi

Khamis, 3 Mac 2011

Bak KatA oRg..."BAPA BOREK ANAK RINTIK"..aGAK2 adA kE????


Arini 03.03.2011...dari pagi ai bukak blog..tp x da pun update...baru petang nak update...dah nape lak ni...BZ kaaaa...???????

x da BZ mana pun...sibuk dok melayan korean drama jap sambil2 wat keje...boleh kee...???????mesti lah boleh....
hehehehhe...

(bukan ai x wat keje langsung tau..)

ok berbalik pada tajuk N3 ni..ada ke korang rasa syawal n abah tersayang cam tajuk di atas...?????


mari kiter saksikan..mmmmmmm..........






ini en asbeen...ai x kisah la sangat pun klo dier ngan kartun komik+komputer...mmg dari dulu cam2..sebelum kawen lagi...

tapi camner lak ngan habit syawal??????
jom kiter tengok lagi...

































tu dia....mmg sama ngan Tajuk N3 ni..mmm...
sorang tengok komputer, sorang lagi ngan lappy...

abis ai wat pe?????????

2 pixca sensorang...jom kiter tengok berdua..

ni dia..................

haaaa...kan ai dah kata...sama kan...tapi aper yang dorang tengok sampai ai snap pixca dorang...dorang wat derk jee........

jom kiter close up sikit erk...

ooooo...si anak tengok LITTLE PENGUIN PORORO....padan la x pandang ai ni...

abis en asbeen wat pe lak...
jom.....

dah kena dah...sama ngan anak tengok kartun gak..mmmmm....
apo la...anak pun dah berjangkit ngan si abah tau...

adoi tengok la 2..abis ai wat pe..mmmm....x dpt la nak pegang my lappy 2..mmmm
sedey tau...
sedey tau...dorang x hiraukan ai pun...

so ape yang ai wat ni...kalo dah ai pun dorang x mo layan kan...mmmmm





































hahahhahahah...ni la keje ai....

Tiada ulasan: