Yang DiSaYAngi

Selasa, 8 Mac 2011

BilEr HB Nak CAm DoraNG2 Ni...????????


Arini 08.03.2011..bermakna lagi 2 hari syawal akan jadi kanak2...not baby...hheheh...
ni sekarang bukan nak citer pasai syawal ni...tapi HB...alamak...
tengok HB kengkawan blogger ni melambung-lambung naik...mmmm...malu lak nak tnujuk ai punyer yang x seberapa ni...baru 2 angka...dorang dah 3 4 angka dah...

nak kata hari2 BW...slaloo...x penah lupa bukak blog..(melainkan BZ la kan..)
ntah la...camner nak jadi cam dorang2 ni...

nak tengok ke brape yang ai dapat..malu ni..adoi..segan pun ada...x abguih cam dorang2 ni..mmmm...x pela...ai ni muka tembok sikit...jom kiter tgk..brape yang ai dpt...
(ai tgk amaun 2 pun ai gelak...ni lagi nak tunjuk)....



ni ha....$0.20 sen aje..adoi..malu betoi ni...mmmm

camner la nak jadi cam dorang2 ni...ratus2...mau gak riban2 kan...

tapi siapa dorang ni???????????????


cam siapa ni...

meh sini ai tunjuk antara yang terhebat tau dalam HB ni...
mana tau nnnt ai pun boleh minta "TUNJUK AJARKU SIFU'..heheheh...jadi MENTOR ke..huuhu

1st

mama zharfan

tengok..terrer kan dier...banyak 2...

jom kiter tengok yang ke dua lak...
meh dekat sikit tengok ni...

2nd
cute mum

pun terrer gak ni...adoi...
walaupun cute mum punyer duit agak terkurang tetibe...
tapi dah ok balik dah..mmmm...
cian
cute mum tau...

tapi still ok gak dorang2 ni...

p/s : bile la ai nak jadi cam dorang2 ni..mmmmm

4 ulasan:

eima berkata...

aku pun br 0.44 sen ...hahah

MrS. F!zA berkata...

hehehehe kita dah remove haitu..sbb iklan valentines..rsa malas nk buh plk skrg..tgk2 lah nti..ekeke

syawalsimpsons berkata...

eima :nak wat camno kan..heheheh

syawalsimpsons berkata...

mrs fiza : yeke..ok la 2 klo nuffnang ada x pe la...klo sue dua2 pun sengal...x leh nak kata gak..hhooho