Yang DiSaYAngi

Selasa, 3 Mei 2011

Aksi SyawAl 1 tahuN 2 BulAn...AdA oRang Gelak X???

Arini ai nak cer citer sikit la kengkawan pasai gelagat n aksi syawal yang boleh tahan gak sekarang ni...wat org geram je ngan dier...macam2 kerenah dier nak wat nak tarik perhatian abah n ibu dier tau...


meh kiter tengok gelagat syawal yang macam2 kerenah ni tau,......




tengok 2...dah pandai panjat stroller sensorang...

dah la 2 klo org nak berjalan dier dah tau dah...sebok g kat stroller dier n panjat...saboo je la...


nampak muka toya syawal yafiq ni...ni pakej dalam merajuk skali ni la..mmmm..

macam2....

ni sebelum kn marah ngan abah n merajuk ngan abah...bab tutup wireless abah...
abah lak sebok ngan komik dier...mmg kn la syawal ni..hahahhah


sengaja tau buat perangai tau..

dah lepas kena marah...nak tarik perhatian...

buat lak aksi menonggeng ni tau...


tengok 2 melayut je pampres 2...dah teruk tau....


x sudah2 tau....

g lak kat almari abah lak..x sudah kena marah ngan abah lagi la 2..hhahahha...


sebok masuk dalam almari...

abah wat khianat , tutup pintu menangis dier..hahahha..padan muka syawal...


bila abah buka...dier x bg dah abah tutup pintu...

main2 lak dalam 2...


sebok lak nak turun tau...

pas2 terkial-kial nak turun...


x abis lak ngan 2...

esoknyer dier wat perangai lagi...

punggah pampres syawal...abis semua dier campak ke bawah...

last2..."sapa budak baik tepuk tangan?????????????????"


saya.....



dah macam2 kan....hahahahhahahahhah

4 ulasan:

Nigina berkata...

la dalam almari pun dia masuk ke .... ayoo

syawalsimpsons berkata...

tai x pe...semua...di ajar oleh...:tunjuk ajar ku sifu, adam..hahhaha

eima berkata...

syawal dah bleh berjalan ke....

syawalsimpsons berkata...

dah lama dah berjalan...waktu 11 bulan lagi...heheheh...mesti baru tau kan...