Yang DiSaYAngi

Rabu, 18 Mei 2011

Nak Ajar SyawaL Guna Nie...Tapi Dier X mo..CAmno Nie..

nak Bagi Syawal guna ni...nak la di ajar...guna botol ni...kire di panggil cawan gak la...


semalam dah try beli...seb baik murah...

syawal masuk mulut mula2 pas2 dibuangnyer....

di campaknyer kat ibu dier ni...mmmm..adoi....


anak sedara en asbeen dah pandai dah guna cawan 2...

padahal syawal lagi tua 2 bulan...pun x pandai2 lagi...


nak ajar..tapi x tau camne...


DANIA anak CUTEMUM Pandai guna waktu jumpe main bowling blogger...

DAMIA anak MAKNGAHSYAWAL pun dah pandai tau...


tapi syawal belom lagi nak..ajar...camno ni...

nak di guna botol susu...mmmm

10 ulasan:

eima berkata...

klu kat kedai die pandai minum guna straw ??
slalu bg die main tiup² straw ...lama2 boleh la ...

Hanie(SHMA) berkata...

qistina di ajar masa umur 8 bulan...mula2 memang x minum..gigit jer straw tu..nk kata campak botol tu x juga ...x lama juga la nk ajar dia..seminggu lebih..ajar dan kita buat muka memek hisap straw..pastu cuba kat dia plak...dia akan hisap sket2.dan akhirnya dia pndi sedut..pastu kita puji dia dan peluk..sebab di beri penghargaan..
sekrg ni qistina dan pndi tiup wisel..sue kene sabar sket sebab anak sue dah besar..suka cmpk2 brg..samo la ngan qistina ni..hehe ..asaljer g kedai dia dah pandai minum guna straw

syawalsimpsons berkata...

@eima : 2 la....x penah bg pun...ada bagi..tp x slaloo...


@hanie : terasa lama gak...ngah sabar je la skrg ni..

Cute MuM berkata...

dania memang tak suka isap puting.. tue yang cepat jer minum pakai straw.. cuba lah try plan2.. lama-lama oklah tue..

syawalsimpsons berkata...

cutemum : ntahla...geram gak..bile sua...di campaknyer..mmmm

Cute MuM berkata...

yup.. yuran RM80..sebab kali nie hadiahnya original pin.

MamaEma berkata...

lama-lama dia akan terbiasa... betul tu..bagi dia pakai straw..

aNiM berkata...

uhuk uhuk
*damia tersedak.hihi

ala..mula2 xnak kot.bagi je dia main dulu botol tu.hari2 cuba nanti dia pandai la sedut.

pelan-pelan.jangan push.kang syawal stress.hihi

damia tengah practice tiup wisel sekarang ni..ada la bunyi walaupun sayup2.kekeke~

chaiyok syawal!

♥MiZz-siHa♥ berkata...

xpe..slow2 br mmg mcm tu..lame2 nnt pandai la die..nak la die gn nnt..

aanie berkata...

eh, ada buat entri psl ni gak....takpe, try tunjuk cara minum dlu...adam pun mula2 tak pandai gak..pas tu tunjuk camne nak hisap, nanti dia ikut la....