Yang DiSaYAngi

Isnin, 30 Mei 2011

SuaDah AngAu Sama AARON AZIZ..addoiii

Sekarang ni ngah pening la kpala ni..adooii...ntah la...lapar..tp x mo makan..tp makanan dah beli tau...


ntah...ngah khayal berangan pas baca novel kat atas la 2...

ni semua bahang NORA ELENA...


sebelum ni..dah penah baca..tp kali di sebabkan drama 2 keluar..perasaan nak baca membuak-buak..

so dengan pantasnyer ai beli On9 kat tenet beli buku ni..hahhahah...

giler excited 2...citer 2 mmg sweet...


ngan muka aaron aziz 2 innocent je....

so sweet..

dier mmg pandai wat muka la..huhuuhu...


so bile baca novel..juz bayang dier n siti saleha je la..hooooho...

sekrang ni pun terbayang-bayang lagi...


sampai ai cakap ngan en asbeen...


ai : abang..adoiii ensemnyer dier...seb baik dier dah kawen...n syg pun dah kawen ngan abg...klo x kawen lg...dah lama dah syg rembat dier..hahahahh....


(en asbeen sedar yg bini dier dah sengal tahap gaban....lalu berkata)


en asbeen : ala...e2pun klo dier x kawen...belum tentu dier nak kat syg....hahhaha...saya je yang nak kat syg..hahhaha....(2 pun syg la ngorat saya..hahahha)


boleh dier kata cam2...yola dier tau bini dier ni dah angau kat aaron 2...

adoi beruntung la diyana halik 2 kawen ngan aaron 2 kan..


ai pun beruntung gak dpt en asbeen..huhhhu...

(dier x kisah ai cakap cam2..bab dier tau x da sape yg nak kat bini dier ni...dier je yg nak..hahhaha....lagipun..dier tau bini dier ni ckp laki len ansem pun...dier tetap di hati bini dier...hhoohoohho)

2 ulasan:

eima berkata...

seyes aku tatau nape semua org kate aaron hensem tp aku tak nampak pun die ensem...hahah

aku senang kate pompuan cantek tp payah nk katelaki tu ensem....

syawalsimpsons berkata...

HAHAAHAHAHA..ntahla..kire org kata sedap mt memandang la..hooooho