Yang DiSaYAngi

Khamis, 30 Jun 2011

Abah Ajak SYAWAL makan Coney Dog..Mengapa...

Abah ajak syawal makan coney dog???????
x ajak ibu ke...mmmm....

mana leh dorang kuar berdua x ajak ibu...

mana boleh kan..hehhehe...
mesti la ibu pun ada sekali...

en asbeen baik hati blanja aku n syawal makan coney dog...
syawal juz abiskan curly fries je..hehehhe...
tu pun lambat makan sampai abis...
sebab 1st time makan kan..hehehhehe....

jom kiter layan pics syawal N abah...

aku juz 1 je la pic aku..hahahha..
sebab xda sape nak amik gambar aku...aku je yang sebok nak amik gambar dorang



hahhahaha...ada 1 je kan muka aku....

4 ulasan:

MARIA LIZA berkata...

tak ajak pun...

syawalsimpsons berkata...

hahahah..nanti kiter g makan sesama yee

eima berkata...

ada 1 pun tu muka gaya pe tuh ... hahhaha

syawalsimpsons berkata...

siot eima...ni muka x sabar nak makan.,...akob la ni...suruh pose..x kan nak pose kat dlm a&w tu...pose tu je la yang buleh..hehehhe