Yang DiSaYAngi

Selasa, 21 Jun 2011

Akhir Jumpe Dengan Mommy BlogGer Sambil Jalan2



Walaupun citer sudah basi macam tapai basi N kengkawan Blogger dah pun terlebih lama dah dlm Blog dorang...

x kire nak citer gak..hehehhehe.....


dlm 2 minggu yang lepas aku n My little family ada program berjumpa dengan Mommy Blogger yang boleh di kategorikan kengkawan alam maya aku la ni...
ni baru 1st time nak jumpe ni...mmg nerves ni..tak bertemu muka lagi ni...

kami semua akan ke KLCC..
Pukul 4Petang..
12 Jun 2011


so aku sampai sana tepat pukul 4PM...call CUTE MUM
dier kata on da way...But MAMA ZHARFAN dah sampai...nak dekat 3X jugak la aku pusing kat taman sebelah air pancur tu cari MAMA ZHARFAN...tak berapa nak cam kan.,...yela 1st time jumpe klo 2, 3 kali jumpe x da masalah kot...

alih2 en asbeen kata :
en asbeen : x da pon...jom masuk dlm la..macam nak hujan je...kang kena syawal payah pulak

aku : (dengan hati yg sebal ) jomla...


so ni la dier...jenjalan jap kat luar..pastu sebok masuk dalam pulak...
boleh window shopping je...nak shopping lelebih x boleh la...kekangan wang..hehheheh..
jalan je la...lagipun ni 1st time My little family ni jejak kaki kat KLCC ni

alih2 aku dapat mesj dari MARIA yang die ada kat pool...
so ape lagi..aku pun terjah la ke sana...
sebelum sampai ke MARIA...boleh pulak bertembung dengan
AANIE..hehehhe...boleh camtu lak...

bile dah bersalam2.syawal sebok nak mandi...
adoi..dier ni tak boleh mandi kolam sangat takut demam...
mmg cam tu..klo mandi kolam, mesti demam....

tp en asbeen benarkan..aku pun terjah la...

ni la gelagat syawal..lagi pulak ramai..alamak teruja benar la dier...
MARIA pun sebok main2 air ngan anak2 dier...

anak2 dier so sweet..comey...
(alamak ni bunyi lain je...sabar suraya kn pagar..heheheh)


nampak kat umah tak penah guna pun shower...guna pair je kat umah..
shower ibu n abah guna ok..hehhe....

so dier pun gunakan lah kesempatan ini pegi ke 1 shower, ke 1 shower yang lain...adoiii ibu n abah yg masak nk layan budak kecik yang sangat aktif ini...

so x boleh lama2..en asbeen dah bagi hint kat aku angkat syawal naik atas...

DAH ABIS MANDI...

syawal x puas...en asbeen pun bw la syawal ke playground...
boleh la aku n mommy2 yang lain berbual...

Time tu aku dah dapat jumpa..

MARIA
CUTE MUM
AANIE
EB
CIK PUANHADY

tibe2 sedap dok berborak...
syawal datang....terpaksa la aku la yang jaga ini budak...

nampak..sangat AKTIF ok..
tengokla 1st time rasa syawal banyak pose macam ni time amik gambar...
hehehehhe...klo tidak susah nak beri kerjasama...
TQ SAYANG...


nampak tu...aku berposing pulak dengan anak EB...hahahha..
klakar tengok gelagat masing2...
Dania n mummy dier pun sebok berborak...pandai dania ni...
nampak syawal..adoii...klo sudah jumpa kawan seangkatan...ini la kejenyer...
abis la Aed..klo kawan ngan syawal..tayar saja la yang di carinyer



nampak...apa persamaan gambar2 budak kecik ni..
persamaanyer dorang dok sebok main TANGGA..hehehhehhe



adoi syawal sebok nak berjaan pegi kat pool...
so ada sessi bergambar tok mommy2 sekelian..
cuba tengok muka syawal 1, 2, 3, 4....sangat ketara....
asik menangis je...nak berlari...

lepas tu kami semua dah lapar...so kami jumpa kat KFC...
puas la aku cari KFC...rupanyer udah bertukar kat tenpat lain...
nampak sangat la dah lama bebenor aku tak datang KLCC...

so makan la kami dengan kenyangnyer...syawal..sebok nak menyusu ngan aku...nak tido la 2..tp disebabkan ramai budak2 kecik seangkatan dengannyer...sanggup sengkang mata..hahahhah....

so...abis XTVT...
kami semua kuar dari KFC N ddk depan foyer KFC tu...
sessi bergambar untuk kanak2..adoi...
mmg macam2 ragam...
antara yang susah nak bergambar N sipi2 je muka dier..
mesti la
SYAWAL YAFIQ...
asik nak berlari je..adoiii....


tengok dania kn ngorat dengan Aed..hehhe...klakarkan....


sempatla si marsya ni pegang syawal untuk amik gambar dier..ok la pulak...



tengok tu syawal...berlalu pergi je muka dier pandang dorang2 yang behave duduk bawah tunggu nak amik gambar....



ini adala antar budak2 kecik yang sangat2 baik N behave.,...
diam je orang amik gambar dorang...
nnt jangan lupa minta payment tau...



tengok aksi syawal tu...berbagai ragam...


last sessi....
sessi bergambar dengan mommy2....


tapi aritu mmg best...walau penat sebab esoknyer aku nak g kusus pulak seminggu...
tak pe..janji best...walau biasa2...

masuk kete je...syawal tengah mkn biskut boleh tido sambil gigit biskut n biskut di tangan...
adoiii macam2 la kamu syawal...


6 ulasan:

MARIA LIZA berkata...

sue lupe nak citer..part sensored syawal masuk kolam..kena tiup wisel dengan mak guard..ha..ha..ha..

Cute MuM berkata...

ada adegan tue ker?
tak tau pon..
huhu..

syawalsimpsons berkata...

hahahah...ala...br nak sorok citer 2..hahahha....mmg sengal la mak guard 2..bukan sue x tau pon...syawal pun sengal..x sabar...

mama tisya berkata...

best bila dpt gather2 ngan blogger kn

syawalsimpsons berkata...

eye la..klo ada mama tisya ni mesti best lagi kan..

cikpuanhady berkata...

memang best gathering haritu walaupun kejap je jumpa.. tp sayang hari tu tak sempat berjumpa ngan maria dan mama zharfan..