Yang DiSaYAngi

Sabtu, 11 Jun 2011

Aku Naik Pentas....Layak Ke..Koranng Rasa..?????

Citer dah Basi Still nak citer tau...

(alamak ngah menaip ni..gatai lak tgn kanan ni..adoi..ada papa kaa....)


Last week klo ada yg perasan sudah 3 hari aku x update blog..

kerna kekangangan kerja...waaahhh gitu..

kerja tak seberapa pun....


Aku Naik pentas last week untuk assembly opis aku...


dah mengapa naik pentas lak ni...?????



hahahhahaha...

yang pasti ramai yang terkejut akan muka aku terpampang di skrin besar dlm dewan...

ada lak diri aku terpacak atas pentas..

sebabnya...


PUAN SITI SURAYA BINTI AMIR HUSSAIN

DARI UNIT PENTADBIRAN DAN KEWANGAN

MENDAPAT PEKERJA CONTOH BAGI BULAN APRIL 2011...


gile sehhh..mmg terkezzuuutt aku..mak aiii...cam tak caya je..

dah sape la yang pilih aku ni sbg pekerja contoh ni...

mmg gelak besar rrrr aku kat bwh stage...


dah la tu dapat pulak kengkawan yang sememangnya sengal...boleh pulak main sorak2..

soalan..glamer ka....????huuhuhu...


JAWAPANNYA : MEMANG TAK LA...


layak ke aku dpt gelaran PEKERJA CONTOH tu..aku pun baru lagi kat tmpt aku...

ada yang lebih layak amik gelaran tu..mak aiii...


kerja pun tak seberapa..dah la tua asik berblogging kan..

(tak update sgt pun page..BW je lebih)


aku pun sedar tugasan yang aku tangguh tak terlalu berat macam kengkawan aku yang wat perkhidmatan peg kat opis aku..aku pun sama.tapi tak heavy macam dorang ....mmm...


aper yang penting..pada korang..

LAYAK KE AKU...hahhahahah...

3 ulasan:

eima berkata...

layak la tuh sbb dpt....

klu ko se opis ngan aku leh la aku komen/kondem lelebih...hahahahha

syawalsimpsons berkata...

hahahah..sengal ko eima

MARIA berkata...

Ok la tu kalau dah dapat pekerja contoh..memang la best...