Yang DiSaYAngi

Jumaat, 24 Jun 2011

Hujung Minggu Yang BZ sangat...


HUJUNG MINGGU YANG MEMENATKAN DAN MENYERONOKKAN

Ape yang penat n beronok-ronok ni...

ni la xtvt aku this week ni...
mmg BZ arrr aku n my little family ni..
en asbeen n syawal mengikut je la punggung aku ni..hehehe

malam ni..pas abis keje, balik umah lepas maghrib aku ada ni die...

TOURNEMENT BOWLING PRESINT 16...
ni punca mak aku la ni..ajak aku n akak aku A.K.A ADAMNIGINA

sebok nak main ngan komuniti..
siap pagi tadi aku nk g keje...ckp ngan aku...

mak : yaa...ko jgn lupa mlm ni..lepas maghrib ko g sn ngan adik@ADAMNIGINA

aku : eye...ya g ngan adik@ADAMNIGINA

hahahahhah...
sabtunyer pulak...aku juz ddk umah paginyer kasi syawal makan n susu n tido...
lepas tu petang sikit..dlm pukul 2ptg...kn siap2 mak aku ajak aku g kenduri kawen anak kawan dier...
yang bestnyer siap ada tema warna nk g majlis tu..waaahhhh gitu..mana taknyer....
majlis tu bertema ala2

GARDEN WEDDING...

ko ada...nan hado..hahahha....
(xpe...at least ada hijau bab aku kawen dolu warna hijau bajunya)

majlis tu buat kat
TAMAN TASIK TITIWANGSA....
minta2 tak la hujan....amik,....klo tak punah gak ni

Ahad pulak aku pagi x kemana...tunggu petang ada tournement lagi...
kali ni ngan member blogger..sape x kenai yang kuat main bowling lagi...
ni kali kedua aku n en asbeen join tournement CUTE MUM 
suke2...sebab bayar dapat pin boling...suke...suke...suke...
aku pun mmg suke sgt ngan main bowling sejak dr zaman sekolah lagi...

 

 lepas abis tournement CUTE MUM 
aku n en asbeen n syawal g mid valley...
amik benda alah ni...

nak redeem beg la..huhuhu...pon suke...suke...suke....
tp sayang patut g je kat da'mines..dah alang2 kat sana..tp waktu choose tempat...aku g klik kat KL...x perasan pulak kat selangor...
mmmm...kn la ke Mid Valley...mmg sengal suraya ini....

mmg minggu ini amat memenatkan..tp aku...suke...