Yang DiSaYAngi

Jumaat, 17 Jun 2011

Jawapan Bagi Teka-Teki...N perasaan Sedey..

so sudah tamat teka-teki untuk hari ini...
kalo nak tengok boleh kat SINI


so jawapan kepada teka-teki itu adalah.....



ALOR SETAR, KEDAH DARUL AMAN

dan pemenangnya yang terpantas dan tepat adalah..




1) eima
2) anim

tahniah...dua2 aku mmg knl sgt...so x yah la kasi address erk...
tp macam sedey je...
nape org len bile adakan teka-teki juz for fun...ramai yg join...
tp bila aku buat...cam xda respon pon...juz kengkawan dua ini saja yang setia tahu ape saja perkembangan aku selama ini...frust la jugak...mmm
sedey jugak sebenarnyer...
but ada aku kesah...
aku dah ada pemenang..
x pe la...
janji ada yang tau ke mana aku menghilang selama seminggu tanpa terjah umah kengkawan ni...
kepada pemenang akan menyusul la FM dari Alor setar ye ke tangan kamu...
N thanks sesangat sebab egatkan aku n tau hal aku selama ini...mmmmm
bubbyer...

7 ulasan:

eima berkata...

yg tu tak leh nk jawab la dear... huhu

hehe aku ingat ko ade ckp nk pi utara ... aku bantai je

syawalsimpsons berkata...

huhhu...TQ eima...isu mmg x leh nak comment pon...juz meluah ape yg di rasa..huhuhu

MARIA LIZA berkata...

camne le maria boleh terlepas ye??? rasanya sebab maria cuti last week la...

syawalsimpsons berkata...

x pe..maria...sue x kisah pun...kiter sama2 x da..huhuhu

Cute MuM berkata...

sue.. uyun rasa sebab blog sue takleh nak detact ada entri baru ke tak..
camner eh nak terangkan..
kalo sue perasan, kat bloglist uyun tue bahagian "blgger dh jumpa", blog sue punya update jer yang tak keluar.. mungkin sebab tue tak ramai tau entri terbaru dari sue..
uyun pon kadang2 terlepas sebab tak perasan sue ada buat entri baru..

aanie berkata...

mungkin org x perasan kot...betul la kata uyun tu...sue punye update tak kuar...

aNiM berkata...

aah la mak lang,

mak lang punya update tak keluar.
akak memang hari-hari main klik je.tengok ada entri baru, bacan komen.

cuma keluar nama je.updet takdak.nak kena buat macam mana ye.hm..jangan la sedih2.