Yang DiSaYAngi

Jumaat, 17 Jun 2011

Jom Teka-Teki N Menang Dapat Hadiah

Arini 17 Jun 2011...


kalo pada yang perasan aku dah lama x update blog N terjah umah kengkawan kan...

kerna...aku outstation...


dimana???????


di sini la aku nak kengkawan teka-teki n pada yang berjaya akan memenangi hadiah yang aku rasa korang mmg penggemar yang tegar tau...


di sini soalannya....


DI MANAKAH AKU A.K.A IBU SYAWAL OUTSTATION@BERKURSUS??????


klunye : mestila ibu negeri didalam setiap negeri di dalam Malaysia

klo x dpt nak teka jugak...boleh la rerajin terjah blog aku untuk penjelasan n jawapan yang tepat.


so..tarikh tutup


17 JUN 2011 JAM 2.30 PETANG


insyallah jawapan akan di akan di lihat pada yang cepat n tepat...


hadiah ada dua tau....

4 ulasan:

eima berkata...

Alor Setar, Kedah !!

syawalsimpsons berkata...

cepatnyer ko ni eima..adoi....hahahahha...

aNiM berkata...

Alor Setar, Kedah

haha.sibuk nak jawab jugee..

aNiM berkata...

nampak status kat fb aritu.ngee~