Yang DiSaYAngi

Isnin, 27 Jun 2011

Sedey je tak Dapat Redeem Kat Mid Valley


Kalo pada yang perasan pada entry yang review pasal hal ini...

semalam aku g la kat Mid Valley untuk redeem BARANG FREE 
semangat la kirenyer...sebab akak aku...A.K.A ADAMNIGINA
dah rembat dah...aku tgk beg dier..kire suke...suke..suke la..
berkobar-kobar ni..sanggup angkut syawal yang ngah tido..untuk menjimatkan masa...aku suruh en asbeen g solat dolu..aku g redeem sambil angkut syawal yg ngah tido lena...

sampai sana je...

aku : boss...saya suraya...saya mau redeem untuk free gift fan page facebook...

boss GNC : oooo...ok meh saya mau tgk itu voucher...

aku : ok...

boss GNC : ayyyaaiiikkk..ini sudah abis stok...u datang la 2 minggu lg...nnt ada...

aku : (muka bengang..sebab call jumaat lepas ada...)ala...nape abis stok..call jumaat lepas..kata masih ada stok..saya dtg dr jauh ni...adoi.....

boss GNC : sorry la miss..customer selalo dalam 1 hari hampir 50 orang datang redeem...so cepat abis...tapi tak pe...voucher masih valid sampai 31/.07/2011...

aku : kalo redeem tempat len..boleh.yg dekat sikit ngan umah saya?????
(harap2 boleh..walau tau tak boleh kan)

boss GNC : tak boleh la miss...sorry...

aku : Mmmmmmm...tak pe la...TQ....

en asbeen tgk..aku x bw pape...so dier pun malasa tnya sampai aku yg citer..mmm..
sedey je...so kami terus la g da mines untuk jumpa ngan CUTE MUM

Ada ape jumpe  CUTE MUM

Nanti2 aku cite ok...

6 ulasan:

eima berkata...

maknanye kena pegi la next week ek ...

aanie berkata...

la macam tu lak....penat2 je datang...

syawalsimpsons berkata...

eima : mmm...mmg gitu la gamaknyer...

syawalsimpsons berkata...

aanie :tau x pe...penat tau...wat muka sedey dpn boss tu pon dier wat x tau je..

mama tisya berkata...

alahai siannye..aritu ada gk member p MV tp tkde stok..tau p jmpa cutemum main bowling..ehhehe

syawalsimpsons berkata...

mama tisya : mm...bengang pon ada....hehehhe...kalo jumpe cute mum..dpt la jumpe sue..hehe