Yang DiSaYAngi

Khamis, 30 Jun 2011

SYAWAL DAN KERANGNYE

udah mengapa pulak syawal dan kerang..hehheheh...
kelakar lak tajuknyer..macam  syawal n kerang BFF je

Mana taknyer malam tu en asbeen sebok nak rebus kerang nak makan gitu aje...
aku nak masak kerang rendang...x mo lak...mmmm...
so sedang ask dier mencekik kat depan TV...
syawal yang ngah main sebok la nampak en asbeen makan depan dier....

nampak...siap atas sofa tu memanjat nak g kat abah dier..mmmm....
abahnyer pun layan la kerang ngan TV dier..mmm...
aku??????

tukang snap je la muka dorang...
dorang mmg suke dera aku amik gambar dorang..
dorang kena tunggu aku suruh...baru la nak amik gambar aku..hahhahahah

"maaf ibu...syawal nak tgk kartun..."

"baru syawal leh tgk ibu...kartun ngah iklan..hehhehe...cepat ibu snap gambar syawal...ibu...syawal x mo amik gambar ibu..hahhahahhah"

agaknyer tu la yang kobarkannyer..hehehheheh

nampak buat muka busuk pulak depan ibu..tau la time ni ibu tak mandi lagi..mmmmmm....

lepas abis 1 mangkuk dier balun ngan abah dier...
en asbeen g la basuh mangkuk...terus turun dari sofa datang kat aku...minta lagi...
merajuk dah abis...
aku pun kata la...

aku : syawal nak lagi ke...mana leh makan banyak2...nnt ibu kasi susu..

tau ape yang syawal wat..
boleh menonggeng depan aku..tunjuk protes....

aku : ok....ibu bagi...janji sayang ibu...

tterus bangun pelok aku...oooooo....so sweet...

so ini la hasilnyer untuk syawal satu mangkuk lagi...

p/s : ni bukan abah dier ajar...ni maktok dier yang ajar....

Tiada ulasan: