Yang DiSaYAngi

Jumaat, 1 Julai 2011

2 Mangkuk Selama 10 Minit..Percaya Tak???????

Pagi yang indah ini...di sulami pulak dengan alunan bacaan yassin kat tempat aku ni..dengan sejuknyer air cond kat opis...alahai nyaman je rasa....

hari ini aku nak cer cite...cer citer ...kisah 2 mangkuk...
2 MANGKUK???????

Klo egat pada entry coney dog

aku n en asbeen risau la klo syawal tak kenyang...mana taknyer juz makan curly fries je...mmg tak la...
so aku pon g la beli mashed potato kat KFC
punyer la lama...ramai sgt..dah nak tutup pun ramai...aduyaiiiii...
sampai turn aku....

aku : dik..mashed potato large 1 sahaja...

budak KFC : RM4.95
tetibe budak KFC tu kata...
budak KFC : akak...yang besar dah abis...saya kasi akak 5 mangkuk yang kecik ye...

aku : boleh la.../(dalam hati...klo yg kecik 1 mangkuk RM1.49..yang besar RM4.95...ok latu)

aku amik n blah...sampai je umah..syawal yafiqq dah tak sabar nak makan mashed potato tu...adooiii...dier dah nampak dari dlm kete lagi...tu yang buat dier tak sabar lagi tu..hehehehhe....

sekali makan amik ko...
start makan pukul 10.0pm...
untuk 2 mangkuk 10.10pm dah abis...

giler laju makan...hehehehe....

tu pun nak makan yang ketiga...

seb baik makan sikit je...dah x mo lagi...
yang 3 mangkuk lagi..aku tinggalkan untuk syawal n adam...

alih2 maktok dorang buat bubur mashed potato untuk dorang ni esok tengaharinyer..hehehehhehe


p/s :makan banyak...badan..alahai...tecik saja itu budak..heheh..cam ibu nyer jugak..

6 ulasan:

aanie berkata...

mak ai...banyaknya makan...nanti naik la badan tu kalau gini la makannya...hehe...

eima berkata...

tak pe kecik janji sehat ....

syawalsimpsons berkata...

aanie : e2 la..banyak kan..sama macam ibu dier makan banyak jugak..hehehehhe...

syawalsimpsons berkata...

eima : aku x kesah..janji sehat...aku no hal..heheheh

MARIA LIZA berkata...

badan kecik, makan tak hengat..takpe biar aje dia makan, tengah nak makan layan ajer...

Anum berkata...

mak ai, macam x percaya
lajunya