Yang DiSaYAngi

Rabu, 13 Julai 2011

Blogger FEMES tinggalkan Komen kat blog aku tu..

Walaupun pagi tadi aku NO IN MOOD
tapi petang ni aku rasa macam suke je tau...nape...
yang di anjurkan oleh eyriqazz. a,k.a Blogger Femes

Tak sangka je tau..heheheh...
blog aku baru la setahun jagung...BE tak penah pun mucul2 kat blog yang tak seberapa aku ni...
tapi aku suke berblog kerna suke n kenai n nak tau kehidupan kengkawan blogger ni...
dpt lak blogger2 femes ni...mmg aku suke la...

4 ulasan:

deqlis berkata...

salam...
wah mood terus bertukar yer...mesti hppy blogger terkenal komen kat blog kita kan...?tahniah,,
jemput join...timaceh
Jom join GA Deqlis.. Timaceh

syawalsimpsons berkata...

mekasih.....sekarang jugak join...

aanie berkata...

seronok beronok ronok ek...hehe...best kan?? semangat skit...hehe...

eima berkata...

wahhh wahhhh ....

BE tak penting la dear ... tp klu ade itu satu kelebihan utk kite ... sbb aku dulu dekat 2 tahun br ade ...sbb aku tak aktif sgt trafik pun tak tinggi ....