Yang DiSaYAngi

Khamis, 7 Julai 2011

JAWAPANYER ADALAH......N PENEKA YANG HEBAT..

Sekarang ni aku nak kasi tau dolu jawapan kepada soalan teka-teki yang aku wat ni...

so, soalanyer...
DIMANAKAH SYAWALSIMPSONS AKAN BERCUTI...?????????????

jawapannyer.....

A'FARMOSA WATERWORLD, MELAKA

ini lah peneka yang terhebat dengan jawapan yang betul...



31.NUR - MELAKA WATERWORLD
32.CUTE MUM - MELAKA A'FARMOSA WATERWORLD

maaf ye pada  CUTE MUM 
sebab tertinggal nama kamu dalam senarai entry...

ampun di maaf ye...
Macam2 jawapan yang aku terima....
tapi aku tak kisah...
janji jawapanyer MELAKA......

so pemenang...sat je lagi ye...sabar ye....

5 ulasan:

MARIA LIZA berkata...

ala..salahlah pulak...

aanie berkata...

alamak...melaka ke?? salah sudah...hehe..

AYuNG berkata...

hihi...sekali terteka jauh la pulak:)

aNiM berkata...

eh korang dah pegi dulu ye?
kami baru nak gi.
tapi tunggu projek juta2 abah siap.
mak cakap nak release tension.perghh gitu..

syawalsimpsons berkata...

ANIM : WAAHH NAK IKUT KAKAK...JGN LUPAKAN KAMI KAT PUTRAJAYA NI...