Yang DiSaYAngi

Selasa, 12 Julai 2011

Nak Tempah Famliy Potrait...Meh la Sini

hari tu waktu aku publish entry pasal TOURNAMENT BOWLING BY CUTE MUM
aku ada la citer2 pasai kejadian hari itu...
N aku ada la taruk 1 gambar ni...


ramai gak yang terpikat ngan Family potrait yang tesergam indah kat dinding umah aku ni...
ada la yang bertanya...

alamak....CUTE MUM  berminat la...menarik tu...
selain itu, 

EIMA    pun bertanya-tanya jugak....
so kepada yang berminat...bukan sahaja mereka berdua sahaja...
kalo berminat untuk mengabadikan kenangan korang...
g la klik kat 

NAMANYER AYU...

HARGA BAGI AKU OK JUGAK...

3 ulasan:

aanie berkata...

macam menarik gak ni....harganya blh tahan gak...

syawalsimpsons berkata...

try la aanie..menarik tau...

airis naufal berkata...

Tq sue, akk ni lmbt bce entrynawk.klo nk best lg,, add la fb airis wall deco ye..hehehe