Yang DiSaYAngi

Rabu, 6 Julai 2011

nANTI aKU dATANG lAWAt kORANG k

Arini aku baru naik keje...
kat Opis sebok la dorang2 ni dok citer pasai APC A.K.A Anugerah Pekerja Cemerlang...mentang2 la aku cuti dua hari...1 benda pun aku tak tau ape yang dorang cakapkan..mmmmmmm....

masuk2 opis...banyak la pulak keje atas meja..masa tinggal...kosong...adoyaiiii./....

windu la nak terjah g umah2 korang kan....
rasa kalo tinggal 1 entry korang..rasa tak best je....

so sekarang nak wat keje dolu...

nnt dah siap baru aku wat entry n terjah umah korang tau...

p/s : teka-teki syawalsimpsons dah nak tutup dah...cepat2 ye sebelum 12.00pm K......

2 ulasan:

aanie berkata...

ntah2 sue yg dpt apc tu tak? hehe...

syawalsimpsons berkata...

MMMMM...MEMANG X LA....MAJLAS DAH LANGSUNG PON..HUHUHUHUHU