Yang DiSaYAngi

Selasa, 26 Julai 2011

Penceramah FEMES hulur Tangan salam ngan AKU...so sweet

Hari ini aku agak BZ...nape ye....BZ menyemakkan diri kat majlis2..hahahhah

PAGI : Perhimpunan Bulanan Opis aku....

PETANG : rehersal pertandingan senamrobik....

tadi pagi aku g perhimpunan bulanan opis aku kat dewan..mmmm...mmg la banyak ceritanyer..
siap panggil penceramah lagi sempena bulan ramadhan yang bakal tibe x lama lagi ni...
so bile dah abis acara perhimpunan bulanan tu..mmg la ada makanan disediakan...aku mmg suke makanan free ni...

org sebok la dok nak amik gambar la...nak salam2...la...
aku ni sebok nak kuar...perot aku dah berkeroncong 
punyer la ramai org kat jalan keluar ni.adoi...aku ni dah tak tahan nak makan ni...
alih2 bile kawan aku salam ngan penceramah ni...
tetibe...penceramah ni pulak hulur tangan salam ngan aku...

alamak...banyak2 manusia kat depan mata...aku yang dier nampak...hahahhaha...

siapakah dier...???????????????

ni dia....

y,bhg...dato' siti noor bahyah binti mahamood

wahhh gitu ...banyak2 hamba allah dalam dewan tu....aku jugak yang dier salam..hahahhah...

mmmmm...petang ni pulak BZ nak aerobik lagi...
dah la memasing step hancus lagi....pertandingan esok...

6 ulasan:

eima berkata...

ok la ... insan bertuah la tu ...

lurun namzar berkata...

waaaaaaaaaaaa.... teruja... :)

syawalsimpsons berkata...

eima : tau x pe...teruja je...aku pun tak tau camner dier leh pandang aku lak

aanie berkata...

ustazah ni memang peramah orgnya kalau jumpa kat luar...teringin nak jumpa dia..mintak petua...hehe...

eB ezrin berkata...

wahhh, kalo eB pn terujer ;p

Nana berkata...

suka ustazah ni
lembut je kan