Yang DiSaYAngi

Khamis, 7 Julai 2011

perangai Syawal N Abah Dier..macam2 daaaa

sehari sebelum behola-holi holiday aritu...aku sebok la mengemas barang yang nak di bawa...
dah macam2 la anak-beranak ni...adohai....

sebelom tu sila la kengkawan abaikan betapa seleraknyer bilik ini(kerna sedang mengemas..hihiihih) n en asbeen yang ala....kurus tecik itu saja..hehheheheh...


nampak tu..
mentang2 abah dier baru je beli kasut baru...(nak bawa g holiday katakan)
nampak yang berselerak kasutnye...itulah....
mula2 duduk dalam kotak tu...pastu buat2 la seret kotak...(macam la boleh berjalan sendiri kotak tu..)
mmmm...si abah dengan baik hati mengangkat la kotak itu bersama-sama anak kesayangan dier tu...

see...saya sudah di awangan ibu..hihihihihhi....
adohai itu anak buat ibu x abis2 la mengemas..mmmmmmm

tak abis dengan itu...ingat si abah larat nak angkat macam itu je...
di bawanyer ke tempat yang lain..(konon nak kasi anak selesa la tu..hhiihihii)


mmmmm....mmg selesa pon..atas katil..
bosan tak sape yang melayan dier...
"maap la sayang ye...ibu sebok mengemas barang..."
tapi mana si abah...dah letak anak kat tempat yang selesa n selamat..
mesti la dier mengadap komputer baca komik yang tergendala akibat anak dier sebok mengacau dier....



malas duduk lama2 la tu...biasa la tak ada orang layan...
nak keluar pulak...

nak tau ke pegi mana tu..??????????????????

dier dah mula proses menurunkan diri dari katil....
mesti la dier nak mengacau ibu dier...mmmmmmmmm

macam2 la ini anak....








p/s : sejak2 dah besar ni...makin banyak la ragamnyer...

9 ulasan:

dilazfamily berkata...

nakal dan lasaknya dia.jangan kacau2 ibulah.main sendiri dan jangan nakal2
nak minta tolong vote boleh
Cara-caranya:

1. Like Page https://www.facebook.com/pantai.hospital.ayer.keroh

2. Like Gambar QISTINA

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150269072233407&set=a.10150269064993407.344317.378265923406&type=1&theater

3. Tinggalkan komen di page gambar

Anum berkata...

comelnya masuk dalm kotak
hehehhehhe

aanie berkata...

hahaha..kelakar la syawal ni...blh lak duk dlm kotak tu ek...

syawalsimpsons berkata...

anum : mmg comey n nakai pun dier la jugak...

syawalsimpsons berkata...

dilaz : akan di votekan nyer..hehehheheh

syawalsimpsons berkata...

itu la syawal aanie...makin besar makin banyak la akalnyer..mmmmm

IntaNBerliaN berkata...

hehee lawaklah syawal ni.. hihi

tag sue..

http://intanberliangacontest.blogspot.com/2011/07/najlaa-aqilahs-giveaway.html

noor berkata...

hahhahaha cute sgt dok dlm kotak!!! kalau untie kaki sebelah dh koyak kotak

syawalsimpsons berkata...

noor : e2 kalo aunty noor...klo ibu dier pon sama saja..huhuhuh