Yang DiSaYAngi

Khamis, 4 Ogos 2011

Bengang Kalo Suka Memaksa


pagi ni..opis aku dah la sezuk tahap gaban....mmmm...nak buat keje pon menggigil...

dah la pulak menggigil geram ngan oran yang suke memaksa ni...adohai...
bukannyer tak mo uat keje pon...sah2 ngah ko cakap aku suruh buat itu ini...aku ngah buat keje....bukan tak buat keje...

adoi ni ngah aku sebok buat keje...minta aku buat cepat2 penyata perubahan untuk pekerja sambilan yang salah no.ic...bukan aku tak buat pon....aku buat la....aku bengan kalo suke sangat memaksa...lain la kalo mmg time ko tnya tu aku tak buat keje kan...

adoi...pastu printer tempat aku problem...sebok la suruh g tempat org lain...abis org lain tak buat kerja....adohaiiii

4 ulasan:

eB ezrin berkata...

hmmmm... mmg ramai yg g2 kan? sabor yer...

AYuNG berkata...

betul2..
kalau nak cepat sgt, buat la sendiri...
sebok jer suruh2 org kan...

eima berkata...

sape paksa ko ??cc ke pt nih ??

aanie berkata...

x suka org macam tu kan?? dari ikhlas terus jadi tak ikhlas nak buat...huhu...