Yang DiSaYAngi

Isnin, 1 Ogos 2011

Hari Pertama Syawal Yafiq di Taska

Pepagi ni aku nak wish selamat berpuasa pada semua umat islam di muka bumi allah ni...

pagi ni aku agak sebok nak settlekan letak syawal di taska pagi ini...
pagi tadi kejut bangun pagi...allah...punyer la susah nak bangun...
dah bukak baju pon still mata tutup...klo tak buat macam ni...boleh pulak bangun..mmmmm...


dah siap2 mandi...syawal mula nak tido dalam kete....dah sejok..nak tido....hehhehh...
dah keluar dari kete...nampak si adam, sepupu die...segar pulak mata dier..alahai....
baru sampai depan pintu masuk taska...dah sebok nak tuwun dari dukungan nak main2...
aku n en asbeen sebok nak register...dah settle..aku n en asbeen pun tinggalkan dier pon...buat tak tau je...adoohaiii itu anak...

adam je agak susah sikit...nagis...but aku tau ...kejap je tu..pastu ok la ..hehheheh



p/s : korang rasa syawal leh berdikari tak tanpa maktok dier

12 ulasan:

eima berkata...

ko mandikan die ??
wahhh ...aku tak penah mandikan fahim pepagi ... aku anto dlm keadaan tido .. kesian ...

tu syawal ok je tak de nangis ok la tu

Anum berkata...

selamat berpuasa

syawalsimpsons berkata...

eima : saja mandikan...1st time kan...kn la sweet2 sikit..hehehheh....tengok la mungkin esok pagi tak mandi kot..td pagi pon payah...

syawalsimpsons berkata...

anum : selamat berpuasa gak...

Dhiah Ahmad berkata...

selamat berpuasa mak lang..

p/s: insyaallah syawal bole nyee.. syawal kan kuat.. hihi.. tgok laa bpak dye.. walla.. bodek kuat nihhh

mama tisya berkata...

hrp2 syawal ok kt taska

slamat berpuasa

aanie berkata...

sempat lagi mandikan pagi2...adam pegi taska masham-masham je...hehe...sejukkk...

syawalsimpsons berkata...

dhiah : mekasih mak busu...insyallah syawal ok...hehehe..macam x sabar lak nak amik dier petang ni..hehehh

syawalsimpsons berkata...

mamatisya : mekasih kak...harap2 masin la mulut akak 1st pose ni

syawalsimpsons berkata...

aanie : alamak...tu la sepupu syawal pon x mandi tadi..hehehheh...1st day kn la wangi2 dolu..pas2..terus je la

MARIA LIZA berkata...

Takpe le ok punye la...Syawal budak baik jangan nangis2 tau...

MrS. F!zA berkata...

selamat berpuasa sue..ouh adam dh msuk taska...kita mandikan darwisy tp pg dr lps pantang msuk taska smpai lah skrg..