Yang DiSaYAngi

Khamis, 11 Ogos 2011

Jutaan Terima Kasih Pada Mereka Yg Wish..LUV U ALL la....

 
 
Hari ini aku cuti...semalam keje...nape...macam biasa...syawal still tak sihat...lagi2 on off...so terpaksa la korbankan cuti...seb baik boleh lagi amik untuk cuti raya pulak...
 
berbalik pada tajuk entry...aku nak TQ banyak la kat kengkawan aku ni....
sebab bagi suport tok aku amik exam next year...sebab tau diri ni buka la pandai sangat kan....
 

 
nampak baguih  kengkawan aku ni..kikikikiki....
bukan senang nak cari kengkawan camni ni..kikikiki
 
TERIMA KASIH kawan2 semua....

7 ulasan:

eima berkata...

mula tu aku dengki ...
sbb aku amik tak penah lulus ..

hahaha aku gurau je la ...

Anum berkata...

ye la, sama2 bagi sokongan kan

Nana berkata...

HEHE SAMA2

MrS. F!zA berkata...

lepas ni leh amik yg lg 2 tu plk..hihihih

aNiM berkata...

sama-sama.
sue, syawal masuk hospital ke?adehh..kesiannya syawal..cepat sembuh ye yang..kami yang jauh ni sangat risau dikk..

eB ezrin berkata...

samer2 kaseh :)
ps: syawal ok blom?

mekchu berkata...

ohhh.. su amek exam EO ke? eh, N27 tu EO lah kan.. betul?

1 tahun 1 paper lulus.. hehehe.. tak pe, cuba lagi ok.. bila susah nak dapat macam ni, kita akan lebih menghargainya..