Yang DiSaYAngi

Selasa, 16 Ogos 2011

Kengkawan Tulun Aku...



kengkawan sekalian...boleh tak korang tulun diri ini...kikikiki...
aku semalam masuk meeting untuk persaraan BOS besar aku ni...
last2 nama aku naik untuk incharge pertandingan DECO untuk raya tahun ni...siap ada piala pusingan tu...adoi...pastu mengharap pulak...piala pusingan tu dapat balik kat unit aku ni...adoi...aku ni dah la still blur2 lagi atas kejadian syawal tu...mmmmm....

KOMSEP MERDEKA RAYA...
(yela kiter raya pon nak dekat ngan merdeka day..)

dalam kepala otak aku ni PK...nak buat ala2 TRADISIONAL +ZAMAN DOLU2...
(siap pk ada anjung la tempat duduk, beca bagai...kikiki....dah la kn ada macam 1 penceritaan...sengal betoi otak aku ni)


tp still samar2...


kengkawan ku sekalian...boleh tolong aku tak....

4 ulasan:

mama tisya berkata...

tk brp reti bab2 deco..hehehe

**kalo nk join giveaway duit raya tu ada ms lg b4 12 t/hari ni

eima berkata...

aku tak dak ideas la...
tak pandai la aku ....klu aku ade ideas aku salur ek

MARIA LIZA berkata...

kitorg 2 in 1..gantung ketupat, gantung lampu lip lap & bendera..dah..

aanie berkata...

x pandai nak deco2 ni...yg pntg ada ketupat dan bendera...hehe...tp idea sue tu blh je pakai...