Yang DiSaYAngi

Isnin, 22 Ogos 2011

Mimpi Blogger..


pagi tadi aku boleh pulak lambat bangun sahur...nasi baik la sempat lagi kan...
pas sahur...aku tido jap...sementara tunggu nak bagun nak G keje pulak...boleh pulak aku TERmimpi pulak...aduhai....

ape yang aku mimpikan...kikikikikiki????????

yang bestnyer aku mimpi Blogger...
mentang2 belom jumpa lagi...dah nak mimpi2 bagai..adohai...SURAYA....
semalam kawan sekolah aku ada datang rumah nak lawat syawal...alang2 berbuka la sekali...
aku pon citer ngan dier aku ada kawan blogger duduk kat area rumah dier...

alih2 pagi tadi mimpikan dier la pulak..baru je bercerita...kikikikikiki....



korang agak2 sape yang aku mimpikan....

ni dia orangnyer....















kakakakkakka...boleh pulak aku mimpi ngan dier...siap makan MCd lagi tu...
oit suraya...pose ok...
yang bestnyer....AMRUL LAKI NANA

Kurus sangat dalam mimpi tu...boleh la ramah mesra ngan laki aku pulak..kikikikikiki...


sengal saja suraya...kalo NANA
baca..alamat..mmg dier bantai gelak guling2  la kat aku...kakakakakak...
aku yang mimpi pon gelak besar....

nampak sangat nak jumpe la tu...iikikikikkik

6 ulasan:

AYuNG berkata...

hehe..smpai termimpi2...

Anum berkata...

bestnya siap masuk mimpi

eB ezrin berkata...

hik3. ader jd tuh ;p

mama tisya berkata...

lawak la..mmg btul kdg2 bole mimpi

Nana berkata...

hahahahha adoi la
xtahan tu sue kata amrul kurus dalam mimpi kan bez klw di alam nyata ni dia kurus kekekekke

agknye ni petanda ahad tu kita berada di kawasan yg sama cuma tak terjumpe je kan? btol x?heheee

aanie berkata...

malam ni mimpi kita lak ek...hehe...